برش هایی از زندگانی حضرت فاطمه (س) و دختران آن حضرت به قلم هاشمی محلاتی

کیوانی گفت: کتاب «زندگانی حضرت فاطمه (س) و دختران آن حضرت» به قلم هاشمی محلاتی از انتشارات نشر فرهنگ اسلامی توسط کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) هفشجان در بستر فضای مجازی معرفی شد.

«محبوبه کیوانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کتاب «زندگانی حضرت فاطمه (س) و دختران آن حضرت» به قلم هاشمی محلاتی از انتشارات نشر فرهنگ اسلامی توسط کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) هفشجان در بستر فضای مجازی معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) هفشجان ادامه داد: کتاب پیش رو شرح مفصل زندگانی حضرت فاطمه (ع) است که با قلم ساده و در عین حال شیوای آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی نوشته شده و شامل دوران کودکی دوران زناشویی، تا شهادت ایشان است.

 

وی ابراز کرد: نویسنده، اثر خود را به روش توصیفی و با بهره گیری از کتاب های شیعه و اهل سنت که عموما در پاورقی و یا در متن به آنها اشاره نموده، تألیف و آن را در هفت فصل تدوین کرده است.

 

کیوانی گفت: فصل نخست، در ولادت فاطمه (س) است که در آن تاریخ و جریان ولادت، سخنان بزرگان درباره ایشان و نام های آن حضرت تشریح شده است فصل دوم، به دوران کودکی آن حضرت و شدت علاقه پیامبر (ص) به او اختصاص دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) هفشجان ادامه داد: در فصل سوم به شمه ای از فضایل و کرامات ایشان اشاره شده و در آن، ضمن نقل داستان هایی درباره حضرت فاطمه (س)، از فعالیت اجتماعی زنان نیز، سخن به میان آمده است.

 

کد خبر 1021086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha