توزیع ۸۰ دست لباس در قالب«گرمای مهربانی» با همت کانون صیاد شیرازی ملایر

ترکاشوند گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۸۰ دست لباس در قالب طرح «گرمای مهربانی» با کمک خیرین و اعضای کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی بین نیازمندان روستای نازول ملایر توزیع شد.

«جعفر ترکاشوند» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: کانون فرهنگی و هنری صیاد شیرازی در روستای نازول شهرستان ملایر همزمان با دهه مبارک فجر 80 دست لباس بین نیازمندان منطقه توزیع کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری صیاد شیرازی روستای نازول شهرستان ملایر افزود: برگزاری جشن بزرگ انقلاب 15 بهمن با حضور مدیر کل فنی و حرفه ای استان، و برخی دیگر از مسئولین برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، برگزاری نمایشگاه خوشنویسی، بیان روایت انقلاب از زبان پیشکسوتان از دیگر برنامه های اجرای در کانون صیاد شیرازی ملایر است.

 

وی اظهار داشت: هدف ما ایجاد شور و نشاط انقلابی در بین اعضای کانون و نسل جوان و بیان خاطرات انقلاب و دستاوردهای نظام است.

 

ترکاشوند ، ضمن اشاره به موج آفرینی و همگانی شدن برنامه های ویژه انقلاب گفت: تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران توسط روحانیون مساجد و سخنرانی های ویژه مناسبتی در این ایام و نشر و ترویج آن در فضای مجازی از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده کانون فرهنگی هنری مساجد است.

 

کد خبر 1021089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha