اعلام برنامه های صدا و سیمای خوزستان در دهه فجر

رحیمی با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز خوزستان به مناسبت ایام الله دهه فجر برنامه های ویژه و متنوعی را تدارک دیده است گفت: این برنامه‌ها از ۱۲ بهمن همزمان با ورود امام راحل به میهن اسلامی آغاز می‌شود.

«مسلم رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، ضمن تبریک ایام دهه فجر به تشریح برنامه های صدا و سیمای مرکز خوزستان در ایام دهه فجر پرداخت و اظهار کرد: صداوسیمای مرکز خوزستان به مناسبت پاسداشت چهل ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله مبارک دهه فجر برنامه‌های ویژه‌ و متنوعی را تدارک دیده است‌ که در شبکه استانی مرکز خوزستان از روز ۱۲ بهمن همزمان با سالروز  ورود امام راحل به میهن اسلامی و گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر با ویژه برنامه های متنوعی به استقبال این ایام مبارک می رود.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان اضافه کرد: ویژه برنامه تلویزیونی صبحگاهی «طلوع فجر» به تهیه کنندگی طالب رماوندی به صورت زنده با حال و هوای ایام پیروزی انقلاب اسلامی تقدیم مخاطبان می شود.

 

وی افزود: برنامه‌های زنده شب های پیروزی به تهیه کنندگی سید مهدی فاخر، برنامه عربی، لیالی فجر به تهیه کنندگی کریم باجی، حماسه حضور مشترکا به تهیه کنندگی سیدمهدی فاخر و کریم باجی، برنامه عربی الانتصار (پیروزی) به تهیه کنندگی عبدالله طرفی، برنامه مسیر پیشرفت به تهیه کنندگی روزبه احمدی، برنامه آوای انقلاب به کاری از محمدرضا لطفی، گل های انقلاب به تهیه کنندگی عظیم بهمنی، انقلاب به روایت تصویر به تهیه کنندگی دارش از سیمای استان پخش خواهند شد.

 

رحیمی تصریح کرد: همچنین پخش مستندهای برگ و باد و کرکره های بازار در معاونت صدای مرکز خوزستان نیز برنامه‌های متنوعی تدارک دیده از جمله ویژه برنامه مجله ۵۷ به تهیه کنندگی امید خسروی با ساختاری ترکیبی است.

 

وی از پخش نمایشی ویژه در این ایام خبر داد و بیان کرد: این نمایش با بخش های چون استندآپ کمدی، گزارش در قالب وکس آپ، انعکاس نظرات مقامات جهان در مورد انقلاب اسلامی، مسابقه خوانندگی و ... این برنامه در ایام دهه فجر به صورت زنده ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه  پخش خواهد شد.

 

مدیرکل صداوسیما مرکز خوزستان به پخش نمایش رادیویی اشاره کرد و ادامه داد: نمایش های رادیویی شامل قصه‌های انقلاب،  صدای انقلاب، ترانه‌های انقلاب، فجر پیروزی، برنامه عربی انتم و الاذاع باتهیه کنندگی حسین حیاوی از جمله برنامه های رادیویی می باشند.

 

وی ابراز کرد: بخش‌های متنوع ما رایکم، بخشی از کلام امام خمینی با ترجمه عربی پخش می شود و از شنونده خواسته می شود تا احساس خود و خاطراتی که با شنیدن این صدا برای آنها زنده می شود را بیان کنند.

 

رحیمی با اشاره به برنامه دیگری به نام دیره هلی خاطر نشان کرد: این برنامه ضمن معرفی روستا به مقایسه وضع اقتصادی، رفاهی، خدماتی و فرهنگی روستاها پیش و بعد از انقلاب اسلامی می پردازد.

 

وی با اشاره به دیگر برنامه های این مرکز اذعان کرد: ارتباط با شعرای انقلابی، صعود چهل ساله گزیده ایی از کتاب صعود چهل ساله، بسته گزارشی انقلاب به ما چه داد و از آن چه می خواهیم؟ که در این بسته هر شب با یک صنف از اجتماع مانند جوانان، کسبه، دانشجویان، زنان، کارمندان، فرهنگیان، صاحبین مشاغل، نظامیان، جامعه پزشکی، کشاورزان و ... مصاحبه شود و از بیان ثمرات انقلاب اسلامی در حوزه های علمی، اجتماعی، معنویت جامعه، خدمات نظام به مردم از نگاه آن صنف صحبت شود که به تهیه کنندگی مدینه غلامی است.

 

مدیرکل صداوسیما مرکز خوزستان عنوان کرد: ارتباط با شهرداران و فرمانداران شهرستان ها (اطلاع رسانی از برنامه های دهه فجر در شهرستان ها)، پخش سرودها و ترانه های وطنی و دهه فجر، همچنین به فراخور این ایام پخش برنامه‌های زنده و تولیدی همچون آوای دز، پسین همدلی، مسابقه سکو، زنگ مدرسه، طلوع صبح، مسالخیر، هنا خوزستان و ... از جمله برنامه‌های رادیو خوزستان هستند که درایام الله دهه مبارک فجر با حال و هوای دهه فجر تولید و پخش می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در معاونت فضای مجازی نیز برنامه‌هایی با هدف نکوداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام می شود تصریح کرد: این برنامه ها شامل موشن گرافیک، عکس نوشت، نماهنگ، کلیپ و... می باشند که در دست تهیه است.

 

رحیمی یادآور شد: همچنین پوشش خبری و انعکاس اخبار مرتبط با موضوع سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پوشش و انعکاس برنامه‌ها و مراسم های دهه فجر و انعکاس فراگیر و همه جانبه دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف از شبکه استانی تهیه پخش می‌شود.

 

کد خبر 1021092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha