کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری آماده برگزاری جشن های دهه فجر هستند

مظاهری از آمادگی کانون های مساجد برای برگزاری برنامه های دهه فجر انقلاب در مساجد خبر داد و گفت: مساجد يكی از كانون های مهم شكل گيری انقلاب اسلامی هستند و از اين رو كانون های فهما با رويكرد نقش مساجد در پيروزی انقلاب برنامه های خود را اجرا می كنند.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مساجد يكی از كانون های مهم شكل گيری انقلاب اسلامی است و از اين رو برنامه های كانون های مساجد با رويكرد نقش مساجد در پيروزی انقلاب اسلامی برنامه های خود را اجرا می كنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه برنامه های متنوعی برای اجرا در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری تدوین شده است.

 

 وی ابراز کرد: استفاده از برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع در ايام‌الله دهه فجر، علاوه بر پاسداشت اين روزهای مقدس، شور و نشاط جشن های پيروزی انقلاب اسلامی را تقويت می كند.

 

مظاهری گفت: تولید سرود «فرزند ایران» توسط کانون نسیم صبای شهرستان لردگان، تکریم خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوع انقلاب اسلامی به صورت مجازی از جمله برنامه های اجرایی کارگروه مساجد چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جمع آوری کمک های مردمی و تأمین بسته های معیشتی برای توزیع بین نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا، برگزاری محافل انس با قرآن کریم به صورت مجازی و پخش زنده از شبکه های اجتماعی و برگزاری عصر شعر انقلاب به صورت مجازی از دیگر برنامه های کارگروه مساجد چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری به شمار می رود.

 

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه پیامکی از بیانیه گام دوم انقلاب، مسابقه کتابخوانی از کتاب «آینده انقلاب اسلامی» اثر استاد شهید مطهری به صورت مجازی و همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری جشنواره «قرآن، منشور انقلاب اسلامی» از دیگر برنامه های کارگروه مساجد در دهه فجر امسال است.

 

مظاهری بابیان اینکه اجرای طرح «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» در شهرستان های ۱۰ گانه استان با رعایت پروتکل های بهداشتی از مهمترین برنامه های اجرایی هرسال مساجد است، افزود: گلبانگ الله اکبر از مناره های مساجد منتخب استان در شب ۲۲ بهمن طنین انداز می شود.

 

وی افزود: تهیه موشن گرافی با موضوع انقلاب اسلامی و انتشار در فضای مجازی، اجرای طرح هر مسجد یک سنگر، با رویکرد پرداختن به یک شبهه و تبیین مواضع اصولی انقلاب اسلامی در شبکه های اجتماعی، آذین بندی مساجد همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، پخش سرودهای انقلابی از ماذنه مساجد منتخب استان از دیگر برنامه های اجرایی کارگروه مساجد چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در سال جاری است.

 

کد خبر 1021109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha