از توزیع بسته های معیشتی تا برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی

حجت الاسلام پیش بین با بیان اینکه راوی شهداست، گفت: هم اکنون با راه اندازی «مسابقه شهدا» به فعالیت های فرهنگی خود ادامه می دهم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام پیش بین طلبه جوانی که از سال ۱۳۹۴ در مناطق دیشموک در چهار روستا بر روی منبر می رفت و سخنرانی داشت در پویش رزمایش همدلی با تاکید رهبر انقلاب به مواسات و همدلی جلوه دیگری بخشید.

 

حجت الاسلام پیش بین گفت: از بهمن ۹۸ که این ویروس منحوس مثل همه کشورها وارد ایران شد و رهبر انقلاب در فرمایشات بر «رزمایش مواسات و همدلی» تاکید فرمودند، بر حسب وظیفه و اطاعت از فرامین رهبر انقلاب پا به این عرصه گذاشتم.

این طلبه جوان گفت:با تلاش های صورت گرفته «رزمایش مواسات و همدلی مومنانه» در روستاهای اسفندان، سردو، سرهنگ، تنگ چویل دیشموک و در شهرهای باغ ملک، میداوی و رامهرمز برگزار شد.

 

وی توزیع بسته های معیشتی به ساکنان روستای سرهنگ همراه با فعالیت های فرهنگی، بازدید از خانواده های مبتلایان به کرونا و بررسی مشکلات آنها، فعالیت در هیئت ها با رعایت پروتکل های بهداشتی، فراهم کردن نوشت افزار به واسطه بعضی از خیرین و اهدای آنها به ساکنان روستاهای محروم را از دیگر فعالیت های خود عنوان کرد.

حجت الاسلام پیش بین با بیان اینکه راوی شهدا نیز هست، ادامه داد: هم اکنون با راه اندازی «مسابقه شهدا» به فعالیت های فرهنگی خود ادامه می دهم.

 

این طلبه آتش به اختیار یادآور شد: از طریق واتساپ مسابقه های فرهنگی و شهدایی را طراحی و به همراه شماره در گروه ها انتشاره داده و شرکت کنندگان جواب سوال را ارسال و به قید قرعه روزانه به ۲۰ تا ۲۵ نفر کتاب شهدا هدیه داده می شود.

وی از مسئولان خواست جهت برطرف کردن مشکلات منطقه دیشموک تلاش کنند، زیرا که این مردم مستحق زندگی بهتری هستند.

کد خبر 1021113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha