ادبیات ایران آمیخته با فضایل اخلاقی و دینی است

مصحفی با بیان اینکه نمایشگاه نقاشی شاهنامه در آگاهی بخشی از هویت ملی و دینی نقش مهمی دارد، گفت: ادبیات ایران حرفای زیادی در دنیا برای گفتن دارد، قله ادبیات ایران همه ستارگان درخشان را در خود جای داده است و آمیخته با فضایل اخلاقی و دینی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد محسن مصحفی» امروز(۱۱ بهمن) در افتتاحیه نمایشگاه آثار برگزیده دو سالانه ملی نقاشی شاهنامه ضمن تبریک ایام یوم الله دهه فجر، با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه، در آگاهی بخشی از هویت ملی و دینی نقش مهمی را ایفا کرده است، گفت: ادبیات از بخش های مهمی است که نباید از آن غافل شویم.

 

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تاکید کرد: ادبیات ایران حرفای زیادی در دنیا برای گفتن دارد، قله ادبیات ایران همه ستارگان درخشان را در خود جای داده است و آمیخته با فضایل اخلاقی و دینی است.

 

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این نمایشگاه از همه شهرهای کشور، نقاشان برجسته ای شرکت کردند و این نمایشگاه در سال های گذشته سابقه نداشته است، افزود: برگزاری این نمایشگاه زمینه شناخت اسطوره های ادبیات برای مردم را فراهم می کند.

 

مصحفی خاطرنشان کرد: همه هنرمندان با شوق و علاقه زیادی در این نمایشگاه شرکت کردند و این نشان دهنده اهمیت و جایگاه اولین دوسالانه بوده است. امید داریم این نمایشگاه های مرتب با فردوسی هر ساله تکرار شود.

کد خبر 1021172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha