موز کیلویی ۵۰ هزار تومان شد

دارایی نژاد گفت: ما این همه فریاد زدیم که وقتی ثبت سفارش را می‌بندید موز گران می‌شود که شب گذشته هم این اتفاق افتاد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان در مصاحبه تلفنی با برنامه «صبح و گفتگو» اظهار کرد: بنده سه ماه است فریاد می‌زنم ثبت سفارش موز را انحصاری نکنید اما کسی گوش نمی‌کند و الان هم قیمت موز از کیلویی 20 هزار تومان امروز به 50 هزار تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه ثبت سفارش موز از سه ماه قبل بسته شده افزود: ما این همه فریاد زدیم که وقتی ثبت سفارش را می‌بندید موز گران می‌شود که شب گذشته هم این اتفاق افتاد.

دارایی نژاد عنوان کرد: حدود صد کانتینر 10 روز است که پشت مرز بازرگان مانده و گمرک اجازه ترخیص نمی‌دهد درحالیکه موز را از جنوب با کشتی وارد می‌کنند؛ اینها غیر از سوء مدیریت چیز دیگری نیست.

وی با بیان اینکه قیمت موز، قیمت محصولات دیگر میدان را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد گفت: بنده انبارهای پرتقال در شمال کشور را بررسی کردم همه انبارها تا سقف مملو از پرتقال است اما دلالان قیمت را 10 هزار تومان تعیین کردند که در مغازه به 20 هزار تومان می‌رسد؛ سوال این است یعنی ما کسی را نداریم که به این موضوعات ورود کند؟ !

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: ما در حال حاضر 500 هزار تن مازاد پیاز در کشور داریم اما یک نفر از مسئولان برای کشاورزان پیازکار برنامه ریزی نمی‌کند.

دارایی نژاد با اشاره به اینکه ما توزیع کنندگان نقش و وظیفه‌ای برای رصد کم و کسری بازار و قیمتها نداریم گفت: وزارت جهاد کشاورزی کجای کار است؟ !

کد خبر 1021188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha