کشف بیش از ۸ هزار عدد داروی غیرمجاز درشهرستان زابل/ انهدام باند بزرگ سرقت مسلحانه در" طرح ظفر ۶"سیستان و بلوچستان

اخبار انتظامی سیستان و بلوچستان / از کشف۸ هزار و۲۰۰ عدد انواع قرص و داروی غيرمجاز در شهرستان زابل تا انهدام باند بزرگ سرقت مسلحانه در" طرح ظفر ۶"سیستان و بلوچستان

کشف بیش از 8 هزار عدد داروی غیرمجاز درشهرستان زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از کشف8 هزار و200 عدد انواع قرص و داروی غيرمجاز در شهرستان زابل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، سرهنگ احمد ثمره حسینی در تشریح اين خبر اظهار داشت: با کسب خبري مبني براینکه 2 فرد سود جو، در مغازه های خود واقع دریکی از مناطق شهرستان زابل اقدام به نگهداري و فروش انواع قرص و داروی غير مجاز مي کند ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار تيمي از ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده پس از يک سري تحقيقات ميداني محل متهمان را شناسايي و با شگردهای خاص پلیسی صحت و سقم موضوع را بررسی کردند.
فرمانده انتظامی زابل تصريح کرد: ماموران اين فرماندهي پس از اطمينان از نگهداري داروهای غيرمجاز در محل مورد نظر، با هماهنگي مقام قضائي و در اقدامي غافلگيرانه وارد عمل شدند و در بازرسي از مخفیگاه متهمان تعداد 8 هزار و200عدد انواع قرص و داروی غيرمجاز را که فاقد مجوز قانونی از سازمان غذا و دارو بودند، کشف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اينکه ارزش ريالي داروهای کشف شده توسط کارشناسان 200 ميليون ريال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهمان23  و27 ساله پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا شدند.

 

انهدام باند بزرگ سرقت مسلحانه در" طرح ظفر 6"سیستان و بلوچستان

 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند بزرگ سرقت مسلحانه و دستگیری 12 نفر از عاملان آن در اجرای"طرح ظفر 6 "خبر داد و گفت: 11فقره سرقت مسلحانه در این رابطه کشف شد.
سردار "احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای ارتقای امنیت اجتماعی و به منظور برخورد با جرایم خشن و دستگیری سارقان تحت تعقیب و مسلحانه، طرح عملیاتی" ظفر6 " با اقتدار و قاطعیت تمام در استان سیستان و بلوچستان به اجرا در آمد .
وی با بیان اینکه این طرح توسط عوامل پلیس آگاهی و همکاری دیگر رده های عملیاتی و انتظامی استان اجرا شد، افزود: در اجرای این طرح، یک باند بزرگ سرقت مسلحانه شناسایی و عاملان آن تحت رصد اطلاعاتی پلیس قرار گرفتند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی و همچنین شهرستان های"سراوان" و"ایرانشهر" با هماهنگی قضائی 12 نفر از عاملان این باند مسلحانه را طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان قبل از انجام هر گونه عکس العملی دستگیرکردند.
سردار طاهری با بیان اینکه در پی انهدام این باند از سرقت، 11 فقره سرقت مسلحانه و به عنف شامل، سرقت خودرو، موتورسیکلت، وجوه نقد و همچنین تعداد 8 قبضه سلاح کلاش، 10 تیغه خشاب و تعدادی مهمات جنگی دیگر کشف شد، اظهار داشت: 5 دستگاه خودروی مورد استفاده سارقان درسرقت های مسلحانه که یکی از خودروها مسروقه و دارای سابقه سرقت می باشد نیز توقیف شد .
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه سارقان مسلح دستگیر شده در اختیار پلیس قرار دارند، افزود: در بررسی پرونده کشف این باند از سرقت مسلحانه مشخص شد سارقان در اقدامات مجرمانه خود به زور و مسلحانه اموال مردم و شهروندان از جمله خودرو، موتورسیکلت، وجوه نقد ،تلفن همراه را سرقت و به سرعت متواری می شدند.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی برای کشف سایر جرایم احتمالی از این باند سرقت همچنان ادامه دارد، با تاکید بر خط قرمز بودن جرایم برای پلیس و اینکه نیروی انتظامی قاطعانه با چنین جرایمی و مرتکبین آن برخورد می نماید، خاطر نشان کرد: پليس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجراي طرح هاي ارتقای امنيت اجتماعي به ویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت های به عنف و مسلحانه برای افزايش و ارتقاء امنیت اجتماعي شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هيچ تلاشي دريغ نخواهد كرد.

 

کد خبر 1021210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha