برگزاری نشست کارگروه فرهنگی هنری و فضای مجازی دهه فجر آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری نشست کارگروه فرهنگی هنری و فضای مجازی دهه فجر این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل،  با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نشست برنامه ریزی کارگروه فرهنگی هنری و فضای مجازی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرستان آران و بیدگل با حضور اعضا در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این نشست با هدف هم افزایی در اجرای برنامه های فرهنگی هنری و تقویت نشاط اجتماعی با توجه به تقارن ایام الله دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) برگزار شد.

 

ضابطی اظهار داشت: امسال به علت شیوع بیماری کرونا برخی برنامه های همایشی توسط ستاد کرونای شهرستان به تصویب نرسید لذا برنامه ها بسیار متفاوت تر از سال های قبل و با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرا در بستر فضای مجازی برنامه ریزی و اجرا می شود.

 

مسئول کارگروه فرهنگی هنری و فضای مجازی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرستان آران و بیدگل خاطر نشان کرد: هجمه های دشمنان برای بی اعتمادی بین مردم و مسئولین و تخریب نظام و دستاوردهای انقلاب، مسؤولیت ارگان های فرهنگی را برای مقابله با این هجمه ها دوچندان می کند.

 

ضابطی به نقش کانون های فرهنگی مساجد در اجرای مطلوب برنامه های فرهنگی ویژه بزرگداشت دهه فجر اشاره کرد و افزود: کانو‌ن‌های فرهنگی هنری مساجد در کنار ائمه جماعات، هیئات مذهبی، مراکز قرآنی و سایر موسسات مردم نهاد می ‌تواند موجب برگزاری با شکوه‌تر و مناسب ‌تر برنامه ‌های گرامی داشت انقلاب اسلامی شوند.

 

ضابطی ابراز امیدواری کرد: مردم و مسؤولان با وحدت و انسجام و یکپارچگی و انجام برنامه های فرهنگی هنری در راستای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل های سوم و چهارم کشور، شاهد برنامه هایی در شأن انقلاب اسلامی باشیم./                                                                                                                       

کد خبر 1021231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha