ضرورت تشدید نظارت بر توزیع کالا در خراسان جنوبی/ نظارت ها اثربخش نیست

حجت الاسلام حمیدی با تأکید بر لزوم تغییر رویکرد در نظارت‌هایی که نتیجه‌بخش نیست، گفت: باید نظارت ها بر روند توزیع اقلام ضروری در استان افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «ابراهیم حمیدی» امروز (۱۱ بهمن) در نشست شورای قضایی استان خراسان جنوبی اظهار کرد: با وجود تمامی اقدامات خوبی که برای تامین کالاهای ضروری مردم در استان انجام شده اما نظارت‌ها باید افزایش یابد.

 

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: علی رغم تمام مشکلات موجود در زمینه مرغ و تخم مرغ اما وضعیت بازار استان در این زمینه مناسب است و برای آنچه از خارج استان باید وارد شود مانند روغن با کمبود مواجه نیستیم اما در روند توزیع مشکلاتی وجود دارد که باید رسیدگی و نظارت شود.

 

وی ادامه داد: بخش عملکرد سازمان‌های دولتی را اداره کل بازرسی رصد کند و اقداماتی که توسط جهاد کشاورزی، سازمان صمت و دامپزشکی انجام می شود نیز رصد شود که اگر ترک فعل و مفسده‌ای وجود دارد آنچه که تخلف و جرم است به دادستانی اعلام شود.

 

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به لزوم نظارت سازمان تعزیرات حکومتی بر نحوه توزیع در واحدهای توزیعی سطح شهر، افزود: برخی واحدها نیازمند تشکیل پرونده و برخورد قضایی است و تاکنون با برخی از آنها برخورد شده و پرونده‌ها در دادسرا در حال رسیدگی است.

 

 

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با تأکید بر  لزوم تغییر رویکرد در نظارت‌هایی که نتیجه‌بخش نیست، افزود: باید نظارت‌ها به شکل دائمی و تاثیرگذار باشد و جایی که نیاز به برخورد قضایی شاید برخورد لازم به عمل خواهد آمد.

 

وی بیان کرد: دستگاه قضا و سازمان‌های تابعه تمام تلاش‌شان بر این است که سیستم تولید و توزیع اقلام ‌ضروری مردم به ویژه در ماه‌های پایانی سال به خوبی انجام شود

 

 

کد خبر 1021240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha