راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان به صورت خودرویی و موتوری اجرا می شود

حجت‌الاسلام ناصر گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به صورت خودرویی و موتوری از میدان جهاد از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز و در میدان بسیج به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا موجب تغییراتی در برنامه های مرتبط با مناسبت های مذهبی و ملی در کشور شده است.

 

حجت الاسلام علی ناصر با اشاره به اینکه به تاکید ستاد ملی مبارزه با کرونا هرگونه برنامه تجمعی ممنوع است، گفت: از اینرو تلاش شده است تا برنامه های دهه فجر با حضور حداقلی از افراد و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

 

وی از تشکیل 23 کمیته ذیل ستاد دهه فجر در استان زنجان خبر داد و گفت: شعار امسال دهه فجر «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر چون کوه استوار» اعلام شده است.

 

به گفته ناصر، انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه‌ها، فتنه‌ها، تحریم‌ها و نقشه‌های دشمنان اسلام تداوم یافته و در جهان حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه شاه بیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، جوانان هستند، تصریح کرد: جوانان همواره در صحنه‌های دفاعی، علمی و دینی پیشتاز بوده و با روحیه جوانی و جهادی مشکلات کشور را حل می‌کنند.

 

به گفته این مقام مسئول دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای بیان تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که به همین مناسبت ۴۲ هزار برنامه در کشور اجرایی می‌شود.

 

وی به برنامه های دهه فجر در استان زنجان اشاره کرد و گفت: دیدار با ائمه جمعه، به صدا درآمدن زنگ انقلاب و غباروبی مزار شهدا به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در زنجان برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان به برنامه ویژه ۲۲ بهمن در زنجان اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری از میدان جهاد از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز و در میدان بسیج به پایان می‌رسد.

کد خبر 1021250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha