راه پرنور شهدا باید همچنان دنبال شود

آیت‌الله حیدری با اشاره به اینکه شهدا بزرگان این امت هستند و ما وام‌دار آنها هستیم گفت: ما باید همچنان راه پرنور شهدا را دنبال کرده و آن را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «آیت‌الله محسن حیدری» امروز (شنبه ۱۱ بهمن) در حاشیه مراسم تشییع پیکر تازه تفحص شده شهید «محمودرضا شهریان سگوندی» از شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان اندیمشک، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازگشت پیکر مطهر شهید شهریان سگوندی، بصیرت، عظمت و کرامت را به مردم اندیمشک نوید داد.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهدا شمع‌های محفل بشریت هستند افزود: هر کدام از شهیدان در یک برهه‌ای به شهر و دیار خود بر می‌گردند تا همچنان مشعل‌های بصیرت و روشنایی پرنور باشند.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا بزرگان این امت هستند و ما وام‌دار آنها هستیم اذعان کرد: استقبال پرشور و حماسی مردم اندیمشک از پیکر شهید شهریان سگوندی پیام بسیار مهمی به مردم دنیا می‌دهد و آن هم این است که مردم ما در خط شهدا، امام خمینی (ره) و ولایت فقیه قرار دارند و جلودار جبهه مقاومت اسلامی هستند.

 

آیت‌الله حیدری تصریح کرد: سرداران، پاسداران و بسیجیانی از شهرستان اندیمشک برخاستند، به دیار عراق و شام رفتند و دژهای تصرف شده توسط داعش را تسخیر کردند و مردم آن مناطق را آزادی و رهایی بخشیدند و این از جمله افتخاراتی است که مردم اندیمشک در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسانده‌اند.

 

وی در پایان به جایگاه والای شهدا اشاره کرد و یادآور شد: ما باید همچنان راه پرنور شهدا را دنبال کرده و آن را ادامه دهیم.

کد خبر 1021256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha