برگزاری ۱۵۰۰ عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در استان مرکزی

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی یک‌هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه روح الله استان مرکزی برگزار می شود.

«محمد گودرزی» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی، از برگزاری یک هزار و 500 برنامه توسط سپاه در استان مرکزی خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: این برنامه ها به همت سپاه و با همکاری پایگاه های بسیج، مساجد، کانون ها و سازمان های زیرمجموعه این نهاد برگزار می شود.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی، به برگزاری برنامه ها به صورت مردمی اشاره کرد و افزود: برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب امسال نیز همچون سنوات گذشته به صورت مردمی و حضور و مشارکت گسترده مردم برگزار می شود.

 

وی تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را ضروری دانست و اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران در طی این چهل و دو سال دستاوردهای ارزشمندی را داشته است که بازگویی این دستاوردها به ویژه برای نسل جوان و نوجوان امری ضروری است.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار «انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر  همچون  کوه استوار»  در سطح استان برگزار می شود، ادامه داد: امسال با توجه به شرایط بیماری کرونا مراسم متمرکز و و تجمع در سطح استان برگزار نمی شود و عمده برنامه ها به شکل نقطه ای و محله ای و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهند شد.

 

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس از برنامه های امسال

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در سطح استان گفت: یکی از مهمترین اقدامات در دهه فجر امسال برگزاری رزمایش الی بیت المقدس با شعار «پای کار انقلاب ایستاده ایم» است.

 

گودرزی با بیان اینکه این برنامه از ۱۲ بهمن شروع و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت، ادامه داد: این برنامه توسط پایگاه های بسیج برادران و ۳۶۰ دسته رزمی انجام می شود.

 

وی برگزاری گشت های رضویون، گلباران حجره امام(ره) در اراک، موتورسواری بسیجیان از فرودگاه اراک تا گلزار شهدا، تجلیل از مدافعان سلامت در هر شهرستان را از دیگر برنامه های دهه فجر امسال دانست و اضافه کرد: برگزاری  ادامه رزمایش شهید سلیمانی، افتتاح ۴۰ واحد مسکونی برای سیل زدگان و محرومین، اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه، اهدای یک هزار بسته لوازم التحریر و بهره برداری از ۶۴۰ فرصت شغلی با تکیه بر وام های اقتصاد مقاومتی نیز از جمله این برنامه ها است.

 

این مقام مسئول آزادی زندانیان غیر عمد، جشن های آیینی در بقاع متبرکه، راه اندازی ایستگاه فرهنگی مدافعان انقلاب در مراکز و میادین شهرها، برگزاری دهمین مرحله از کمک مومنانه با شعار«بزرگترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است» را نیز از دیگر برنامه های مهم در دهه فجر امسال دانست.

 

گودرزی در ادامه به احیای واحد های صنعتی تعطیل شده، اعزام تیم های شهید رهنمون به مناطق محروم، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و کشاورزی، عطر افشانی گلزار شهدا در سراسر استان، یادواره شهدای انقلاب، همایش مادران قرآنی و مادران آسمانی و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی، پویش نذر خون، اکران فیلم های جشنواره عمار، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، نورافشانی در برخی از شهرها، اقدام هماهنگ بسیجیان برای شعار مرگ بر آمریکا در ساعت ۲۱ شب ۲۲ بهمن، مسابقات کتابخوانی و نقاشی، برقراری میزهای خدمت جهادی و میز خدمت مشاوره ای، میز خدمت حقوقی نیز از دیگر برنامه های دهه فجر امسال است.

 

وی برگزاری برنامه های هنری و پرورشی برنامه‌ های گرامیداشت روز زن، بزرگداشت چهلمین روز از ارتحال آیت الله مصباح یزدی، کلنگ زنی مسکن برای رزمندگان فاقد مسکن، رونمایی از ۱۲ کتاب در حوزه دفاع مقدس و نقش امام خمینی(ره) در انقلاب، تولیدات تلویزیونی، رزمایش ثامن برای تقویت بصیریت بسیجیان در فضای مجازی و تقدیر از فعالان طرح شهید سلیمانی را نیز از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر  است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: بیش از ۲۷۰۰ پایگاه بسیج، دفاتر بسیج در ادارات، سازمان ها و کانون ها در برگزاری برنامه های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی نقش دارند.

کد خبر 1021258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha