پیاده راه‌سازی در حاشیه‌های شهر با استفاده از آسفالت بازیافتی شتاب می‌گیرد

عباسی هرفته رئیس کمیسیون عمران شورای شهر یزد گفت: پیاده راه‌سازی در حاشیه‌های شهر با استفاده از آسفالت بازیافتی شتاب می‌گیرد.

«محسن عباسی هرفته» رئیس کمیسیون عمران شورای شهر یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، گفت: حجم زیادی از مناطق حاشیه‌ای و پرتراکم شهر به لحاظ جمعیتی، فاقد پیاده راه‌های حداقلی هستند و عمدتاً زمین‌های ناهموار و خاکی باعث می‌شود عابرین از خیابان استفاده کنند و خطرهای زیادی متوجه ایشان باشد از برنامه شهرداری در پیاده راه‌سازی این‌گونه معابر با آسفالت خبر داد.

این مقام مسئول با اعلام اینکه آسفالت مصالح بسیار مناسبی برای پیاده راه ست که در بسیاری از شهرهای دنیا از آن استفاده می‌شود از عزم شهرداری برای آسفالت پیاده راه‌ها در حاشیه شهر خبر داد.

وی با اشاره به قیمت بالای کفسازی پیاده راه‌ها در شرایط کنونی، زمان‌بر بودن آن و وضعیت سخت اقتصادی شهرداری، استفاده از آسفالت را گزینه سهل‌الوصول‌تری در این زمینه دانست.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر یزد گفت: با دستیابی به فناوری تولید آسفالت بازیافتی در کارخانه آسفالت شهرداری یزد، این امکان فراهم آمده تا با حداقل هزینه و کیفیت مناسب، پوششی زیست‌محیطی برای سطوح پیاده راه فراهم شود و نتایج اقدامات انجام گرفته قابل قبول بوده است.

کد خبر 1021287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha