تحقق ۹۵ درصدی بودجه سال جاری شهرداری زاهدان

شهردار زاهدان از تحقق ۹۵ درصدی بودجه سال جاری شهرداری زاهدان خبر داد.

«عبدالقادر پربار» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: با تلاش و کوشش همه ی کارکنان شهرداری تا پایان آذر ماه، ۹۵ درصد از بودجه هفتصد وسی میلیارد تومانی شهرداری محقق شد و پس از برگزاری نشست‌های کارشناسی تصمیم بر این شد که نسبت به تنظیم و ارسال "متمم دوم" بودجه با مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان به شورای اسلامی شهر اقدام شود.


شهردار زاهدان یاد آورشد؛ لایحه متمم بودجه ی ۹۶۰میلیارد تومانی سال ۹۹ شهرداری زاهدان پس از ارسال به شورای محترم اسلامی شهر در نهایت با نگاه مثبت اعضای محترم شورا در کمیسیون تلفیقی درآمد، طرح و برنامه و سرمایه گذاری به تصویب رسید.

 

وی با اشاره به اینکه بودجه مصوب سال ۹۹ شهرداری زاهدان در ابتدا ۶۰۰ میلیارد تومان بوده گفت: در مهر ماه سال جاری لایحه اول متمم بودجه شهرداری به مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان با تعریف ۲۰ پروژه عمرانی مختص پهنه ی شمالی به  شورای اسلامی شهرارسال شد.

 

شهردار زاهدان تصریح کرد: به دنبال تقدیم این لایحه و پس از نشستهای کارشناسی و دفاعیات مربوطه در نهایت این لایحه در صد و هشتاد و سومین نشست کمیسیون تلفیقی درآمد، طرح و برنامه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر مورد تصویب قرار گرفت.

 

وی بیان کرد:  از بودجه ی ۹۶۰ میلیارد تومانی شهرداری زاهدان مبلغ ۳۱۵ میلیارد تومان (حدود ۲۳ درصد) هزینه های جاری و مبلغ ۶۴۵ میلیارد تومان(حدود ۶۷ درصد) را هزینه های مرتبط با پروژه ها عمرانی شامل می شود.

 

شهردار زاهدان با تاکید بر مشارکت و همکاری شایسته تمامی اقشار در اجرای برنامه ها اظهار امیدواری کرد: با توجه به جهش ایجاد شده در اجرای طرح ها و برنامه های مختلف، ان شاءالله با تسریع در روند انجام اقداماتی از قبیل آسفالت معابر، پیاده رو سازی، فضای سبز شهر و... شاهد تغییرات عمده و ملموس تری در سطح شهر باشیم لذا می طلبد مردم‌ نیز با مشارکت همه جانبه مسیر اجرای پروژه ها را بیش از پیش هموار سازند.

کد خبر 1018328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha