الگوهای انقلابی را با کمک هنرمندان و اهالی رسانه به جامعه معرفی کنیم

زارع با اشاره به اینکه باید با ابزار رسانه و هنر، شهدا و شخصیت‌های انقلابی را معرفی کنیم، گفت: تلاش داریم در قالب برگزاری جشنواره ها وبا کمک هنرمندان و اهالی رسانه الگوهای انقلابی را به جامعه معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «عباس زارع» امروز( 11 بهمن )در جلسه شورای هماهنگی و امور اجرایی نخستین جشنواره فرهنگی اردیبهشتی مقاومت قائمشهر اظهار کرد: در کنار برنامه‌های خوبی که اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران پیرامون اردیبهشت مقاومت در چند سال اخیر برگزار کرده است، امسال اداره ارشاد قائمشمهر نخستین جشنواره فرهنگی اردیبهشتی مقاومت قائمشهر را با محوریت شهید مدافع حرم حاج محمد بلباسی در بخش‌های مختلف برگزار می‌کند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران محور برگزاری این جشنواره را در بخش‌های هنری، ادبی، کتابخوانی و رسانه اعلام کرد و افزود: شرکت کنندگان تا فروردین 1400 فرصت دارند آثار را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 

وی با اشاره به اینکه باید با ابزار رسانه و هنر، شهدا و شخصیت‌های انقلابی را معرفی کنیم، تصریح کرد: تلاش داریم با کمک هنرمندان و اهالی رسانه الگوهای انقلابی را به جامعه معرفی کنیم.

 

زارع با بیان اینکه تولیدات آثار هنرمندان باید جذابیت داشته باشد، اظهار کرد: اگر تولیدات در رسانه‌ها و فضای مجازی به خوبی منتشر شود شاهد اتفاقات خوب هستیم.

 

وی ادامه داد: امروز باید بلباسی‌ها را به جامعه و نسل جوان معرفی کنیم چرا که دشمن روی جوانان متمرکز شده است.

 

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خواستار گسترش برنامه‌های شاخص فرهنگی و هنری در استان شد و گفت: همه هنرمندان و اصحاب رسانه با تولید آثار فاخر پای کار باشند.

 

زارع گفت: امیدواریم با کمک همه مسئولان شهرستان قائمشهر این جشنواره به عنوان برنامه شاخص در حوزه ایثار و شهادت شناخته شود.

 

 

 

کد خبر 1021306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha