فرهنگ اردیبهشت مقاومت در حال تثبیت شدن در مازندران است

سردار ملکی جشنواره فرهنگی اردیبهشتی مقاومت قائم‌شهر را حرکتی رو به جلو در راستای ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار عنوان کرد و گفت: فرهنگ اردیبهشت مقاومت در حال تثبیت شدن در استان مازندران است و در لایه های پایین‌تر در حال جریان‌سازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «سردار عبدالله ملکی » امروز (11 بهمن ماه) در جلسه شورای هماهنگی و امور اجرایی نخستین جشنواره فرهنگی اردیبهشتی مقاومت قائمشهر با محوریت شهید مدافع حرم حاج محمد بلباسی با اشاره به شهدا افق را دیدند و سنگر خدمت را انتخاب کردند، اظهار کرد: شهدا راه‌های آسمانی را بهتر از راه‌های زمینی بلد بودند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران شهادت را حق مردان بزرگ دانست و افزود: برای جریان‌سازی اردیبهشت مقاومت همه باید پای کار باشیم تا نسل به نسل گرامی داشته شود.

 

وی بیان کرد: فرهنگ اردیبهشت مقاومت در حال تثبیت شدن در استان مازندران است  و در لایه های پایین‌تر در حال جریان‌سازی است.

 

سردار ملکی پایتخت شهدای مدافعان حرم مازندران را شهدای خانطومان اعلام کرد و ادامه داد: هفت تپه باید یادمان ملی کشور شود.

 

وی با بیان اینکه در آغاز کار احداث، پیکر دو شهید گمنام در منطقه هفته تپه خاکسپاری شدند، افزود: پس از تدفین شهدا کار ساخت یادمان آغاز شد و هم اکنون نیز گروه‌های جهادی سپاه کربلا برای ادامه ساخت در منطقه حضور دارند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه به همت مردم و مسئولان استان شاهد پیشرفت در ساخت یادمان بودیم، ادامه داد: برای تکمیل این مکان نیازمند عزم جهادی مدیران هستیم تا هرچه زودتر این یادگار ارزشمند دفاع مقدس احیا شود.

 

سردار ملکی جشنواره فرهنگی اردیبهشتی مقاومت قائم‌شهر را حرکتی رو به جلو در راستای ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار عنوان کرد و بیان کرد: این جشنواره باید در کل استان تعمیم داده شود.

 

کد خبر 1021319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha