انتخاب نام «وکیل الرعایا» برای ایستگاه مترو در شیراز انتخاب شایسته ای است

آیت الله ملک حسینی گفت: انتخاب نام «وکیل الرعایا» برای ایستگاه مترو در شیراز انتخاب شایسته ای بوده که اعتبار این ایستگاه دارای معماری زیبایی را نیز افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «سید کرامت الله ملک حسینی»، امروز (شنبه 11 بهمن) در بازدید از ایستگاه متروی «وکیل الرعایا» در شیراز گفت: پیشرفت این ایستگاه نماد صرف مطلوب سرمایه های مردم برای مردم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: توسعه خطوط قطار شهری به عنوان یک راه حمل و نقل مطلوب و به دور از ترافیک، اقدام موثری برای اصلاح رفت و آمد شهروندان است.

وی با تشکر از مدیران شهری، مهندسان و کارگرانی که برای پیشرفت این ایستگاه تلاش کرده اند، عنوان کرد: انتخاب نام «وکیل الرعایا» برای این ایستگاه، انتخاب شایسته ای بوده که اعتبار این ایستگاه دارای معماری زیبایی را نیز افزایش داده است.

آیت الله ملک حسینی ادامه داد: شیراز با نام «کریمخان زند» شناخته می شود و نامگذاری این ایستگاه به نام وی، موجب ایجاد فرصت برای ترویج رفتار «وکیل الرعایا» در جامعه می شود.

وی تاکید کرد: کریمخان زند با احداث بنای امامزادگان مختلف در شیراز به رشد ابعاد معنوی شهر کمک کرد و عصر وی دوره اوج هنر معماری نیز بوده است.

کد خبر 1021320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha