هدف دشمن تضعیف فرهنگ مقاومت و جایگاه امامت است

آیت‌الله معلمی با بیان اینکه دشمنان به دنبال تضعیف فرهنگ مقاومت و جایگاه امامت هستند، گفت: باید گوش به فرمان رهبری باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «آیت‌الله علی معلمی » امروز (11 بهمن ماه) در جلسه شورای هماهنگی و امور اجرایی نخستین جشنواره فرهنگی اردیبهشتی مقاومت قائمشهر با محوریت شهید مدافع حرم حاج محمد بلباسی با تشکر از برگزارکنندگان این جشنواره بیان کرد: این جشنواره با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان قائمشهر به نحو احسن برگزار شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: چرا ماهیت «مقاومت» ارزشمند است زیرا مقاومتی که در مسیر حق باشد عالی‌ترین ایثار و گذشت است.

 

وی با اشاره به اینکه قدرت ایران دل استکبار را می‌لرزاند، افزود: با داشتن ایمان، اخلاص، استقامت و توکل در مسیر پیشرفت و قدرت قرار گرفته‌ایم.

 

آیت الله معلمی با اعلام اینکه امروز با رهنمودهای مقام معظم رهبری از گذرگاه‌ها با موفقیت عبور کردیم، ادامه داد: دشمن دوست دارد دوصدایی از جمهوری اسلامی بشنود اما رمز ماندگاری در سایه امامت و ولایت است.

 

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال تضعیف فرهنگ مقاومت و جایگاه امامت هستند، گفت: باید گوش به فرمان رهبری باشیم.

 

امام جمعه قائمشهر با اشاره به اینکه دشمن دوست داشت بعد از پایان جنگ، به ما فراموشی دهد، بیان کرد: هدف دشمن این است روحیه دفاع و مقاومت را از ملت بگیرد.

 

به گزارش شبستان، در پایان این جلسه از پوستر فرخوان جشنواره فرهنگی اردیبهشتی مقاومت قائمشهر با حضور مسئولان رونمایی شد.

کد خبر 1021326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha