۴۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در مهدیشهر افتتاح می‌شود

میقانی از افتتاح ۴۲ پروژه عمرانی و اقتصادی طی ایام‌الله دهه فجر در شهرستان مهدیشهر خبردادوگفت: برای این طرح‌ها ۴۳۸ میلیارد و ۳۱۱ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «عبدالرضا میقانی» در نشست خبری به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجربا اشاره به بهره برداری ۴۲ پروژه عمرانی و اقتصادی طی ایام‌الله دهه فجر درشهرستان مهدیشهر گفت: از این تعداد ۳۱ پروژه عمرانی است.

 

فرماندار مهدیشهر ضمن بیان اینکه آب و فاضلاب و توزیع برق هر کدام با هفت طرح بیشترین پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان را شامل می‌شود اضافه کرد: منابع طبیعی، علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، هلال احمر و بنیاد مسکن هر کدام یک طرح و راه و شهرسازی و شهرک صنعتی هر کدام سه طرح و دهیاری‌ها چهار طرح قابل افتتاح خواهند داشت.

 

وی با اعلام این مطلب که  از تعداد پروژه‌های قابل افتتاح ۱۱ طرح اقتصادی هستند افزود: بیشترین حجم پروزه های اقتصادی را بخش کشاورزی به خود اختصاص داده است که گلخانه، مرغداری، گوساله پرواری و بره پرواری، پرورش بوقلمون و مرغ گوشتی از جمله آن‌ها خواهد بود.

 

میقانی دهه فجر را فرصتی برای بیان دستاوردها و خدمات چهار دهه عمر انقلاب دانست وبیان کرد: طی این ایام مبارک عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی بااعتبار ۶۰ میلیارد ریال و یک طرح اقتصادی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در مهدی‌شهر آغاز می‌شود.

 

فرماندار مهدیشهرتصریح کرد: احداث آموزشگاه شش کلاسه فولا محله، احداث استخر سرپوشیده، زیرسازی چمن مصنوعی درجزین و احداث اتاقک پمپاژ در شهرک صنعتی از جمله این طرح‌ها خواهند بود که امسال کلنگ زنی می‌شوند.

 

وی با تأکید براینکه دهه مبارک فجر برگ زرین انقلاب اسلامی و نقطه اوج تعیین سرنوشت ملت ایران است ادامه داد: دهه فجر مهمترین رویداد تاریخی ایران محسوب می شود و توسعه و پیشرفت کشور در طول چهل ودو سال انقلاب هر روز چشمگیرتر شده و با  توجه به این دستاوردها لازم است این حماسه عظیم بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 1021373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha