برگزاری سومین جشنواره فرهنگی ادبی «کتابخوانی فجر» در مازندران

ولیپور گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سومین جشنواره فرهنگی ادبی کتابخوانی فجر در استان مازندران برگزار می‌شود.

«آرزو ولیپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان ساری، با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اهمیت این رویداد مهم را یادآور شد و اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است که توانست حکومتی الهی را در این مرز و بوم الهی و آسمانی که هر روز درخت اعتبار و شکوهش پربارتر و تنومندتر می‌شود، تثبیت کند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران بیان کرد: همچنین تقارن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با آغاز دهه فجر انقلاب برکات معنوی این ایام را دوچندان کرده و کشورمان را سراسر شادی و شور نموده است.

 

وی تصریح کرد: امسال شیوه اجرای برنامه‌های دهه فجر برای پیشگیری از ابتلای مردم به بیماری کووید ۱۹ متفاوت‌تر از سال‌های قبل با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

 

ولیپور بیان کرد: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به همت اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران  سومین جشنواره فرهنگی ادبی کتابخوانی فجر در استان از 12 الی 24 بهمن ماه امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

وی از برگزاری 42 نشست مجازی کتابخوان با موضوع و محور انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: 42 محفل مجازی جمع خوانی کتاب های مرتبط با انقلاب اسلامی، 42 محفل ادبی و عصر شعر انقلاب و میلاد حضرت زهرا(س)، 42 مسابقه مجازی کتابخوانی در شهرستان های مازندران، 42 قصه گویی مجازی داستان انقلاب ویژه کودکان، 42 نمایشگاه مجازی معرفی کتاب و 42 نشست مجازی نقد و بررسی و تحلیل کتاب از برنامه های مهم فرهنگی کتابخانه های عمومی استان در ایام دهه فجر است.  

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران گفت: فعالیت‌هایی همچون فضاسازی و شاداب سازی محیط کتابخانه ها متناسب با دهه مبارک فجر و برگزاری نشست‌های مختلف فرهنگی و ادبی با موضوع انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های مهمی هستند که همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح کتابخانه های عمومی استان برگزار می‌شوند.

 

کد خبر 1021376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha