راه‌اندازی کانال راهیان نور مجازی کردستان در شبکه شاد

رشید قربانی از راه‌اندازی کانال راهیان نور مجازی کردستان در شبکه شاد خبر داد و گفت: این کانال در دهه فجر آغاز بکار می‌کند.

رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان از راه‌اندازی کانال راهیان نور مجازی استان در شبکه شاد خبر داد و افزود: همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر، 15 بهمن ماه 99 با همکاری بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان، راهیان نور مجازی استان به صورت رسمی آغاز بکار خواهد کرد.

 

وی اظهار کرد: کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح استان و شهرستان‌ها و مناطق تشکیل شده که ویژه برنامه‌های ایام دهه فجر را برنامه‌ریزی می‌کند.

 

وی عنوان کرد: ویژه برنامه‌هایی از طریق کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان استان پیش بینی شده که در قالب شیوه‌نامه به واحدهای اداری و آموزشی برای اجرا در ایام الله دهه مبارک فجر ابلاغ شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: همزمان با اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و به مناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در 12 بهمن 1357، زنگ انقلاب روز یکشنبه 12 بهمن 1399 در مدارس استان نواخته می‌شود.

 

قربانی اعلام کرد: به همین مناسبت ویژه برنامه و آیین نمادین در مرکز استان و شهرستان‌ها و مناطق با حضور مسولان استانی و محلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری در یکی از مدارس برگزار و زنگ انقلاب در ساعت 9 و 33 دقیقه صبح همزمان با لحظه ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی به صدا در خواهد آمد.  

 

وی «انقلاب اسلامی، ولایت پذیری، ایستادگی، پیشرفت و بالندگی» را شعار محوری برنامه‌های دهه فجر امسال  اعلام کرد و گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی در بستر فضای مجازی شاد در سطوح آموزشگاهی و شهرستانی در قالب‌های مختلف تولید محتوای، برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و آشنایی با اندیشه‌های امام(ره) و بیانیه گام دوم انقلاب به صورت مجازی در بستر شبکه شاد از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان در فجر 99 است.

کد خبر 1021423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha