برگزاری ویژه برنامه کانون باقرالعلوم (ع) خرمشهر به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر

شامیان از برگزاری ویژه برنامه کانون فرهنگی هنری باقر العلوم (ع) مسجد امام محمد باقر (ع) خرمشهر به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبرداد.

«محمد علی شامیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تبریک به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و سالروز چهل و دومین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: در نظر داریم برنامه های فرهنگی، دینی و‌ ورزشی را به مناسبت این ایام مبارک و میمون از ۱۲ لغایت ۲۳ بهمن ماه در مسجد امام محمد باقر (ع) برای مخاطبین نوجوانان و جوانان برگزار کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقر العلوم (ع) مسجد امام محمد باقر(ع) خرمشهر افزود: این برنامه ها اعم از برگزاری مسابقات فوتسال، دوچرخه سورای، دارت، پینگ پنگ و آمادگی جسمانی و همچنین مسابقات رایانه ای از قبیل پلی استیشن و پرسش و پاسخ در خصوص کلیپ مهدویت خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: مسابقات فوتسال از ۱۲ بهمن همزمان با ورود تاریخی حضرات امام خمینی به خاک وطن آغاز و تا ۱۷ بهمن در سالن ۹ دی خرمشهر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

 

شامیان به برگزاری مسابقات دارت و آمادگی جسمانی نیز اشاره کرد و ادامه داد: این برنامه روز ۱۶ بهمن با رعایت کلیه نکات و دستور العمل های بهداشتی و‌ همچنین فاصله گذاری اجتماعی در پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) اجرایی می شود.

 

وی اضافه کرد: همچنین در روز ۱۷ بهمن مسابقات دوچرخه سواری را از محل پل جدید تا پایانه مسافربری  اداره بنادر و‌ دریانوردی خرمشهر برگزار می کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقر العلوم (ع) خرمشهر، با اشاره به برگزاری مسابقات رایانه ای و ورزشی، گفت: به ترتیب در روزهای ۱۸ و ۱۹ بهمن مسابقات پلی استیشن و در روز ۲۰ بهمن مسابقه پینگ پنگ را به همت پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) مسجد امام محمد باقر (ع) به مرحله اجرا در خواهیم آورد.

 

وی از برگزاری مسابقه مهدویت در این کانون فرهنگی هنری خبرداد و‌ تاکید کرد: با همکاری کارگروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) در نظر داریم با پخش کلیپ مهدویت در فضای مجازی این مسابقه را برای نوجوانان و جوانان برگزار کنیم که در روز ۱۲ بهمن ماه این کلیپ پخش، روز ۱۵ بهمن سوالات از طریق همان فضای مجازی توزیع و روز ۱۸ بهمن نیز آهرین مهلت برای پاسخ به پرسش ها خواهد بود.

 

شامیان به دیدار از خانواده های معظم و معزز شهدا در روز ۲۱ بهمن نیز اشاره کرد و ابراز داشت: مقرر شده این برنامه با همکاری شورای پایگاه بسیج مسجد امام محمد باقر (ع) خرمشهر اجرایی شود و اینگونه یاد و خاطره شهدای گرانقدرمان را گرامی بداریم.

 

وی از پخت و توزیع ۱۰۰۰ پرس غذا در میان نیازمندان خرمشهری خبرداد و بیان کرد: این رویداد نیز در روز ۲۲ بهمن به همت بچه های مسجدی این کانون و با همکاری پایگاه بسیج صاحب الزمان (عج) و همزمان با سالروز چهل و‌ دومین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان خرمشهر اجرا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) مسجد امام محمد باقر (ع) خرمشهر در پایان به اختتامیه ویژه برنامه های این کانون به مناسبت ایام الله دهه مباذک فجر اشاره کرد و اذعان داشت: اختتامیه برنامه ها روز ۲۳ بهمن از ساعت ۱۸ لغایت ۲۱ در محل پایگاه مقاومت بسیج صاخب الزمان (عج) این مسجد و دعوت از مسئولین شهری برگزار می شود و در پایان به نفرات اول و دوم هر مسابقه جوایز نقدی اهدا خواهد شد، همچنین در این آئین از عوامل برگزاری نیز تقدیر به عمل می آید.

 

کد خبر 1021429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha