دهه فجر فرصتی برای تبلیغ دستاوردهای انقلاب اسلامی است / جهاددانشگاهی نهاد مولود انقلاب

مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: ایام‌الله دهه مبارک فجر به عنوان نماد استقلال، عزت و عظمت ملت ایران، فرصتی برای تبیین و انتقال اهداف و تبلیغ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، «سیده صغری جوادی» گفت: ایام‌الله دهه مبارک فجر به عنوان نماد استقلال، عزت و عظمت ملت ایران، فرصتی برای تبیین و انتقال اهداف و تبلیغ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل تصریح کرد: به مناسبت بزرگداشت چهلمین و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۰ ویژه برنامه فرهنگی و ورزشی در جهاددانشگاهی استان اردبیل اجرا خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جهت پیشگری از شیوع ویروس کرونا اجرا می‌شود، افزود: بیشتر برنامه‌های پیش بینی شده به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

 

مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه جهاددانشگاهی به عنوان نهاد مولود انقلاب سعی دارد در عرصه‌های فرهنگی، علمی، آموزشی و پژوهشی موثر عمل کند، اظهار داشت: امروز جامعه نیاز به امید، اعتماد و نشاط دارد به همین منظور رویکرد برنامه‌های جهاددانشگاهی در ایام الله دهه فجر، زنده نگه داشتن یاد ایثارگران آن دوران و تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

جوادی ادامه داد: عطرافشانی و تجدید بیعت با شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و كتابخواني به سبك روح الله (ره) و "یار انقلاب"، مسابقه نقاشی «دغدغه‌های یک دانشجو»، کارگاه‌ آموزشی مجازي آشنايي با سيره حضرت امام خميني(ره) و برنامه «بانوی جهادی» با محوریت تبیین نقش زنان در انقلاب اسلامی به مناسبت دهه فجر و روز زن را از مهمترین برنامه‌ های پیش بینی شده برای گرامیداشت این ایام است.

 

وی با بیان اینکه در گرامیداشت ایام الله دهه فجر، خدمات آموزشی، فرهنگی و درمانی جهاددانشگاهی با تخفیف ویژه به مردم ارائه خواهد شد، بیان کرد: برای اجرای بهینه برنامه‌های گرامیداشت این مناسبت از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده خواهد شد.

 

جوادی از ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان در مراکز رشد فناوری گیاهان دارویی و درمان ناباروری قفقاز، تخفیف ۲۰ درصدی چاپ و نشر کتاب در مرکز انتشارات و ارائه خدمات آموزش عمومی و تخصصی کوتاه مدت با 10 درصد تخفیف در مراکز آموزشی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

 

کد خبر 1021437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha