فراخوان اسناد و آثار دفاع مقدس در استان زنجان منتشر شد

جعفری از انتشار فراخوان جمع آوری اسناد و آثار دفاع مقدس در زنجان خبر داد و گفت: دبیرخانه ستاد کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برای تکمیل آثار و اسناد دفاع مقدس آماده دریافت آثار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار فراخوان جمع آوری اسناد و آثار دفاع مقدس اظهار کرد: در گذشته آثار و اسناد مختلفی از دفاع مقدس جمع آوری شده که در این راستا دبیرخانه ستاد کنگره 3535 شهید استان زنجان برای تکمیل آثار و اسناد دفاع مقدس آماده دریافت آثار مردم شهید پرور استان در خصوص جبهه، اعزام به جبهه، مراسم استقبال، تشییع، عملیات‌ها، بمباران شهری، کمک‌های مردمی و ورود آزادگان به میهن و ... که مربوط به شهدا و نقش مردم استان در دفاع مقدس است.

 

عبدالله جعفری افزود: آثار ارسالی باید در قالب عکس، فیلم، نگاتیو، نامه، وصیت نامه، دلنوشته، اسناد اداری، کالک عملیات، گزارش وقایع، نقشه‌ها، مصاحبه( تصویری، صوتی، متنی) و ... باشد.

 

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه مدارک ارسالی به دبیرخانه پس از اسکن و بهره برداری عودت می‌گردد، عنوان کرد: دبیرخانه ستاد کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان واقع در زنجان، خیابان امام(ره) سازمان جهاد کشاورزی، ساختمان شماره 2 آماده دریافت اسناد و آثار دفاع مقدس است.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان در سال آینده ابراز کرد: از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره استفاده خواهیم کرد.

 

جعفری با اشاره به تشکیل کمیته‌های مختلف برای برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان خاطرنشان کرد: وظایف کمیته‌ها مشخص شده و جلسات مختلفی نیز در این زمینه برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن همه مردم و مسئولان دارند، تصریح کرد: شهدا از جان‌شان برای حفظ کشور، اسلام و همچنین امنیت مردم گذشتند که در این راستا انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید از وظایف مهمی است که همه ما باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

 

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به خط شکنی رزمندگان استان زنجان در عملیات‌های مختلف گفت: در عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس رزمندگان زنجانی دلاورانه و عاشورایی جنگیدند که خاطرات این جان فشانی‌ها در قالب اسناد دفاع مقدس جمع آوری شده است.

 

کد خبر 1021442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha