راهپیمایی ۲۲ بهمن در هیچ نقطه استان بوشهر به صورت پیاده برگزار نمی‌شود

حجت‌الاسلام جمالی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت حفظ فاصله گذاری اجتماعی برای حفظ سلامت مردم، به جای راهپیمایی ۲۲ بهمن، رژه خودرویی توسط خانواده‌ها به مسافت بیش از سه کیلومتر در شهرها و روستاهای استان بوشهر برگزار می‌شود.

«حجت‌الاسلام یوسف جمالی» یکشنبه (۱۲ بهمن) در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر با اشاره به آغاز ویژه برنامه های دهه فجر در استان بوشهر، اظهار داشت:  برنامه ریزی مناسبی برای ایام‌ دهه مبارک فجر صورت گرفته و برنامه‌ های متنوعی در سطح استان بوشهر برگزار می‌شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر به فعالیت  ۲۴ کارگروه در سال جاری جهت برگزاری  هزار ویژه برنامه بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌ها اجرایی در دهه مبارک فجر در زمینه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی، عمرانی، محرومیت‌زدایی و دیگر حوزه‌ها می باشد که آغازگر این برنامه ها در نخستین روز از دهه فجر، نواختن گلبانگ انقلاب در مدرسه‌ها و رژه موتوری از فرودگاه تا گلزار شهدا بوشهر می باشد.

 

حجت‌الاسلام جمالی به ضرورت رعایت کامل اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری همه برنامه‌ها دهه فجر تاکید کرد و اظهار داشت: به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، برنامه‌ ها در فضاهای مجازی و از طریق شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استان بوشهر پخش می‌شود.

 

وی به برپایی جشنواره‌ها، مسابقات و نمایشگاه‌های متعدد فرهنگی، هنری و ادبی در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: مراسم باشکوه جشن انقلاب همراه با نورافشانی نیز در شب ۲۲ بهمن در همه نقاط استان بوشهر برگزار خواهد شد.

 

جمالی با تاکید بر اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن در هیچ نقطه استان به صورت پیاده برگزار نمی‌شود، خاطرنشان کرد: به جای راهپیمایی ۲۲ بهمن، رژه خودرویی توسط خانواده‌ها به مسافت بیش از سه کیلومتر در شهرها و روستاهای استان بوشهر برگزار می‌شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه سخنران پایان مراسم ۲۲ بهمن استان بوشهر آیت‌الله احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران خواهد بود، یادآور شد: در شهر بوشهر خودرو پیمایی از حدفاصل میدان شهید رئیس‌علی دلواری تا پارک گردشگری در مسیر خیابان امام علی (ع) و میدان غدیر بوشهر برگزار می‏‌شود.

 

کد خبر 1021463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha