۸۶ پروژه در میناب به بهره برداری می رسد

سلحشور گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب ۸۶ پروژه در میناب به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از میناب، « مجید سلحشور » در نشست خبری اظهار کرد: تجلیل از چهره های انقلابی، فعالان فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، گروه های جهادی، رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و شخصیت های موثر در سال های پس انقلاب از ویژه برنامه هایی است که هر شب طی دهه فجر در میناب برگزار می شود.


وی افزود:قدردانی از چهره ها و شخصیت های موثر برای این است که نشان داده شود همه دست اندرکاران نظام چه در دولت و چه در دیگر دستگاه های اجرایی قدردان کسانی که دل در گرو انقلاب دارند هستند.

 

معاون استاندار هرمزگان و فرماندار ویژه شهرستان میناب ادامه داد: در دهه فجر امسال به رغم همه مشکلات و محدویت هایی که برای تامین منابع مالی در دستگاه های اجرایی وجود داشت پروژه های خوبی در میناب به بهره برداری می رسد.

 

وی با بیان اینکه تحریم های ظالمانه و فلج کننده استکبار و دشمنان قسم خورده نظام نتوانست خللی در توسعه ایجاد کند، گفت: دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا چرخ توسعه و پیشرفت کشور متوقف شود اما آروز به دل ماندند.

 

سلحشور با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال  در میناب، همزمان با دیگر مناطق کشور پروژه های قابل توجهی به بهره برداری می رسد، عنوان کرد: در طلیعه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ۸۶ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۶۶ میلیارد تومان در میناب به بهره برداری می رسد.

 

وی افزود: همچنین تا پایان سال ۱۱۸ پروژه در بخش های مختلف در میناب به بهره برداری می رسد.

 

فرماندار ویژه میناب اضافه کرد: از مجموع ۸۶ پروژه در میناب، ۴۹ پروژه با اعتبار ۱۱۷ میلیارد و ۱۴۶ میلیون تومان در بخش مرکزی و شهر میناب، ۱۶ پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان در بخش بندزرک، ۱۳ پروژه با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۶۹۸ میلیون تومان در بخش توکهور و هشت پروژه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۴۶۲ میلیون تومان در بخش سندرک است.


وی افزود: از این تعداد ۹ پروژه با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در فصل توسعه خدمات شهری، ۱۳ پروژه با اعتبار سه میلیارد تومان در فصل توسعه و خدمات روستایی، ۲۶ پروژه با اعتبار ۶۲ میلیارد تومان در فصل کشاورزی، منابع طبیعی و شیلات، یک پروژه با اعتبار دو میلیارد تومان در فصل بهداشت و درمان، شش پروژه با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان در فصل صنعت، معدن، تجارت و شهرک های صنعتی، ۱۴ پروژه با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان در فصل آموزش و پرورش، پنج پروژه با اعتبار هشت میلیارد تومان در فصل حمل و نقل عمومی با مشارکت دهیاری ها، هفت پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در بخش انرژی، یک پروژه ۱۴۴ واحد مسکن مهر با اعتبار هفت میلیارد تومان در فصل مسکن، دو پروژه با اعتبار دو میلیارد تومان در فصل ورزش و دو پروژه با اعتبار شش میلیارد تومان در فصل منابع است.


سلحشور اضافه کرد:در بخش خصوصی و سرمایه گذاری که شامل پروژه های تولیدی و خدماتی است نیز ۱۴ پروژه با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.


فرماندار میناب اظهار داشت:پروژه ۱۴۴ واحدی مسکن مهر، دبستان ۱۲ کلاسه خیام و آبیاری نوین اراضی بخش مرکزی میناب از پروژه های شاخص دهه فجر در میناب است.

 

وی تاکید کرد:با توجه به شرایط کشور و ارج نهادن به مجاهدت کادر درمان، تمام برنامه های دهه فجر به ویژه آئین های بهره برداری به صورت ویدئو کنفرانس صورت می گیرد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1021484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha