برگزاری جشن انقلاب و اجرای سرود به مدت ۳ شب در کانون المهدی (عج) همدان

کرباسیان گفت: چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برنامه های مختلف فرهنگی و هنری و جشن انقلاب در کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) همدان برگزار می شود.

«مرتضی کرباسیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برنامه های مختلف فرهنگی و هنری و جشن انقلاب در کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) همدان برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری المهدی (عج) همدان افزود: برگزاری جشن انقلاب به همراه سخنرانی و اجرای سرود به مدت 3 شب در محل کانون، پخش سخنرانی و برنامه گرامیداشت در فضای مجازی، استقرار اتوبوس منقش به تصاویر و وصیت‌نامه شهدا در کوی خضر از دیگر فعالیت های اجرای در ایام دهه مبارک فجر است است.

 

وی بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر را از روزهای باشکوه و به یاد ماندنی در تاریخ ملت بزرگ و مسلمان ایران دانست و اظهار کرد: بیان دستاوردهای انقلاب به نسل جوان در برنامه های این ایام مورد توجه قرار می گیرد.

 

وی با بیان اینکه همه ساله شاهد نقش آفرینی آحاد ملت ایران در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، افزود: در طول ۴۲ سال گذشته دشمنان همواره در صدد ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی ایران و ناامید کردن مردم هستند لذا تبیین دستاوردهای نظام یکی از اولویت‌های مسئولان در ایام الله دهه فجر  می باشد.

 

کرباسیان برگزاری جشن انقلاب اسلامی را فرصت تزریق نشاط، امیدبخشی و وحدت آفرینی در جامعه دانست و تصریح کرد: حضور مردم در صحنه بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن، مأیوس نمودن مجدد استکبار جهانی و تحکیم بنیان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

کد خبر 1021520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha