از عهده مسئولیت اطلاع رسانی خدمات انقلاب و نظام به خوبی برنیامده ایم

امام جمعه فاروج گفت: در حوزه ارائه گزارش به مردم و تبیین خدمات انقلاب، ضعیف عمل کرده ایم و از عهده اطلاع رسانی خدمات انقلاب و نظام به خوبی برنیامده ایم.

«حجت الاسلام نائب علی نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: مسئولان هر خدمتی که انجام می دهند باید به گوش مردم برسانند و تاکنون در این بخش ضعیف عمل کرده اند.

 

امام جمعه فاروج با گرامیداشت دهه فجر افزود: این دهه فرصت مناسبی برای پاسخگویی در حوزه خدمات هر مسئول به مردم است.

 

وی با اشاره به اینکه کمتر مشاهده شده که دستگاهی در شهرستان خدمات خود را در قالب یک تیزر یا فیلم کوتاه در فضای مجازی منتشر کند، بیان کرد: در شرایط فعلی که تجمع ممنوع است و دسترسی بیشتر مردم به فضای مجازی تسهیل شده چه بهتر که هر دستگاه شهرستان در این دهه خدمات خود را در این قالب به مردم معرفی کند و از آن به عنوان پل ارتباطی مناسبی بهره ببرد.

 

امام جمعه فاروج بر لزوم فضاسازی متناسب با دهه فجر در سطح شهر و اداره ها تاکید کرد و گفت: مردم به ضعف در این حوزه انتقاد دارند و در این بخش هم در مناسبت های ملی و مذهبی ضعیف عمل کرده ایم که امیدواریم در دهه فجر رضایت مردم را تامین کنیم.

 

وی گفت: اداره ها و شهرداری، حال و هوای انقلاب را ایجاد کنند چراکه کرونا بهانه خوبی برای شانه خالی کردن از مسئولیت نیست.

 

امام جمعه فاروج به توفیق های متاثر از انقلاب برای شهرستان و استان هم اشاره کرد و گفت: ما یک استان مرزی هستیم و تولید گاز هم نداریم اما  صد درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان از این ظرفیت بهره مند شده اند که لازم است گزارش این خدمت به مردم ارائه شود.

 

وی افزود: بی شک هر دستگاهی در شاخص های خود ظرفیت ارائه گزارش های موفقیت ها و خدمات را دارد و نباید از این بخش مهم غفلت کرد.

کد خبر 1021521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha