زنگ انقلاب در ایلام نواخته شد

زنگ انقلاب در طلیعه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان در مدرسه فرزانگان شهر ایلام نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مراسم نواختن زنگ انقلاب صبح امروز(۱۲ بهمن) همزمان با سراسر کشور در مدرسه فرزانگان شهر ایلام با حضور حجت الاسلام «سید محسن سعیدی گلپایگانی»، نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری نواخته شد.

 

این مراسم با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان، فرماندار شهر ایلام، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

مراسم استقبال از تمثال نمادین حضرت امام راحل از فرودگاه شهدای ایلام همزمان با ساعت ورد امام راحل به کشور و رژه موتوری نیز برگزار شد و تمثال حضرت امام راحل و پرچم مقدس جمهوری اسلامی تا مدرسه فرزانگان شهر ایلام با استقبال اقشار مختلف مردم حمل گردید.

در این مراسم، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، ۱۲ بهمن سالروز ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی به کشور گرامی داشته شد و آغاز برنامه های دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن گرفته شد.

 

به گفته سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام بیش از ۳ هزار عنوان برنامه در ایام الله گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سال جاری در مناطق مختلف استان در راستای تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام « علی چراغی پور» با اشاره به اینکه این برنامه در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی با محوریت فضای مجازی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر سال جاری با محوریت مردمی بودن و با مشارکت همه دستگاه های اجرایی و فرهنگی در سال جاری برگزار می شود.

 

گفتنی است، آیین های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال با شعار محوری و اصلی « انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» در سطح استان  برگزار می شود.

 

کد خبر 1021532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha