ادای احترام استاندار گیلان به شهدا

استاندار گیلان در نخستین روز دهه فجر، با حضور در گلزار شهدای رشت و اهداء شاخه های گل، به مقام شامخ شهیدان والامقام ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» امروز (یکشنبه،۱۲ بهمن) و در نخستین روز از دهه فجر با حضور در گلزار شهدای رشت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.


استاندار گیلان در حاشیه برگزاری این مراسم ۱۲ بهمن را طلیعه پیروزی انقلاب و رهایی ملت ایران از استبداد و استعمار دانست و گفت: استقلال، آزادی و مردم سالاری دینی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به نقش شهدا در پیروزی انقلاب، تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی را آغازگر ویژه برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد و بیان داشت: جشن پیروزی انقلاب اسلامی و برنامه‌های دهه فجر امسال به دلیل قطع زنجیره ویروس کرونا با تعداد محدود، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک برگزار می‌شود.

 

زارع با بیان اینکه عمده برنامه‌های افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی به صورت نمادین و با استفاده از بستر فضای مجازی و رسانه ای برگزار می‌شود اظهارکرد: در فاصله هفته‌ دولت تا دهه فجر امسال، ۸۹۵ پروژه اقتصادی و عمرانی با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۸۱۱ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است.

 

کد خبر 1021575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha