توزیع ۲۰ هزار ماسک رایگان در دهه فجر گلوگاه

یوسفی گفت: توزیع ۲۰ هزار ماسک رایگان در دهه فجر گلوگاه در دستور کار است و تلاش شده تا با توزیع ماسک در کمک به افراد برای تهیه ماسک به عنوان یکی از ضرورت های لازم در دوران کرونایی کمک شود.

«سید حسن یوسفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در گلوگاه اظهار کرد: انقلاب ما انقلابی مردمی است که با همراهی و همگامی مردم به این جایگاه رسیده است و امسال در چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی همچون همیشه با همراهی مردم به کار و راه خود ادامه می دهد.

 

فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه با اعلام اینکه شعار محوری شهرستان برای دهه فجر امسال « انقلاب مردمی و مردم انقلابی» است، افزود: تلاش داریم تا در اجرای برنامه های دهه فجر  همانند همیشه از طرفیت مردم با رعایت دستور العمل های بهداشتی در دهه فجر امسال بکارگیری شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در طول دهه فجر برنامه های متعددی قریب به 65 عنوان برنامه در دستور کار است که در بخش های مختلف فرهنگی، عمرانی، هنری، ورزشی و خدمات رسانی به مردم ارائه می شود و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی یک نمونه از کارها در این ایام است.

 

یوسفی گفت: توزیع 20 هزار ماسک رایگان در دهه فجر گلوگاه در ایستگاه های سلامت شهر و روستا در 10 روز در دستور کار است و تلاش شده تا با توزیع ماسک در کمک به افراد برای تهیه ماسک به عنوان یکی از ضرورت های لازم در دوران کرونایی کمک شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه افزود: بسیج اصناف شهرستان گلوگاه به عنوان یکی از اقشارهای بسیج شهرستان گلوگاه در دوران کرونا با جدیت تمام پای کار بود و از دل تهدید فرصت ایجاد کرد و با ایجاد کارگاه تولید ماسک اکنون روزانه 30 هزار ماسک تولید می کند.

 

وی گفت: روزی در اوایل دوران شیوع کرونا با کمبود شدید ماسک روبرو بودیم و برای تهیه ابتدایی ترین وسائل همچون کش ماسک تا یزرو بندرلنگه رایزنی شد و اکنون همین کرونا توانمندی های ما را به ظهور رسانده و خودمان در تولید ماسک به همت بسیج اصناف توانمند و خودکفا شدیم.

کد خبر 1021625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha