تا بانگ  الله اکبر است راه چپاول ثروت کشورهای اسلامی فراهم نیست

حجت الاسلام ادیانی گفت: دشمن باید بداند تا صدای الله اکبر است راه چپاول ثروت کشورهای اسلامی فراهم نیست، دشمن هیچگاه دست از دشمنی بر نمی دارد و سازش نمی‌کند و انقلاب اسلامی پایان خط نظام سلطه و استکبار است.

به گزارش  خبرگزاریشبستان از بوشهر، روز یکشنبه (12 بهمن) همزمان با ورود امام خمینی (ره) به میهن و گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه ریحانه بوشهر به صدا درآمد.

 

«حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی» در آئین نواختن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه ریحانه بوشهر با بیان اینکه با مجاهدت مردم ایران، امروز بر عزت جمهوری اسلامی و نکبت دشمان اسلام هر روز افزوده می‌شود، اظهار داشت: آمریکا دشمن جمهوری اسلامی و دین است و استکبار جهانی، اسلام را بزرگترین مانع برای رسیدن به اهداف خود قلمداد می‌کند به همین دلیل در طول تاریخ به شیوه‌های مختلف در صدد منزوی کردن آن هستند.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید بر اینکه دشمن باید بداند تا صدای الله اکبر است راه چپاول ثروت کشورهای اسلامی فراهم نیست، تصریح کرد: دشمن هیچگاه دست از دشمنی بر نمی دارد و سازش نمی‌کند و انقلاب اسلامی پایان خط نظام سلطه و استکبار است.

 

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر سه رکن مکتب، معنویت و ارزش‌های معنوی، مرجعیت دینی و مردم است، ادامه داد: از میان قشرهای مختلف این معلمان و دانش‌آموزان بودند که در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش پیشتازی دارند، معلمان همواره در تاریخ ایران ترغیب کننده نسل انقلاب بوده و هستند و همیشه باید تکریم شوند.

 

«محمد تقی ایرانی» نیز در این آئین با بیان اینکه دهه فجر یادآور مقاومت، مردانگی و ایستادگی ملت ایران در مقابل ظلم و استبداد جهانی است، تصریح کرد: ملت ایران برای از بین بردن سیاهی و تاریکی خون‌های زیادی دادند و امروز فرزندان آن شجاعان، نگهبان نور و روشنایی هستند و این قصه امید و عشق ملی همچنان ادامه دارد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه روح اصلی انقلاب اسلامی حمایت از مستضعفان و آسیب دیدگان است، ادامه داد: ملت ایران در این ۴۲ سال راه سختی را پیمودند و زخم‌های زیادی بر این ملت وارد شد اما با مقاومت در مقابل زیاده خواهی دنیای استکبار امروز شیرینی آزادی و پرچم عدالت در این کشور گسترده شده ‌است.

 

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در ۴۲ سال اخیر سختی‌های زیادی کشیدند و ایثارگری و از خودگذشتگی کردند تا این نظام حفظ شود و همه باید برای معرفی خدمات نظام اسلامی اهتمام ورزیم.

 

«علیمراد کرمی» نیز در آئین نواختن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه ریحانه بوشهر با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران از لحاظ هدف، محتوا و ساختار با دیگر انقلاب‌های جهانی تفاوت اساسی و مبنایی دارد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران برپایه مردم و نقش پذیری آحاد جامعه و رهبری پیامبرگونه بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) پایه ‌گذاری شده‌ است و امروز نیز به پشتوانه ملت ایران و رهبری رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی همچنان تداوم دارد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری و پاسداری شده و زنده نگه داشتن یاد و آرمان‌های شهدا نیز با مقاومت ملت ایران امکان پذیر است.

 

شایان ذکر است که نواخته شدن زنگ انقلاب، رژه موتورسوران و به صدا درآمد بوق کشتی‌ها از جمله ویژه برنامه‌های نخستین روز از چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان بوشهر می باشد.

 

کد خبر 1021634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha