مشارکت  پست بانک جمهوری اسلامی در توسعه اشتغال

امیری با اشاره به اینکه تقویت خدمات الکترونیک برای مردم مهم ترین رویکرد پست بانک جمهوری اسلامی ایران است افزود: امسال ۱۸۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در سطح روستاهای استان لرستان ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « فردین امیری» امروز(12 بهمن) در دیدار با نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: امسال ۱۸۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در سطح روستاهای استان لرستان ایجاد شده است.


 مدیر کل پست بانک استان لرستان افزود: علاوه بر این ۳۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات قانون اشتغال در سطح روستاهای استان در حال انجام است.                            
وی تصریح کرد: طی سال جاری ۷۵میلیاردتومان تسهیلات عادی به دو هزار و ۲۱طرح در سطح استان لرستان پرداخت شده است.           

 

امیری عنوان کرد: طی سال جاری ۷۶میلیاردتومان به ۷۶هزار نفر جمعیت تسهیلات یارانه ای و معیشتی پرداخت شده است.

 

مدیرکل پست بانک لرستان در ادامه با اشاره به خدمات الکتروینک پست بانک جمهوری اسلامی ایران، افزود: تعداد ۱۱۰ باجه بانکی پست بانک در سطح استان فعال است که به صورت الکترونیک و ۲۴ ساعته به مردم خدمات ارائه می دهد.

وی تقویت خدمات الکترونیک را مهم ترین رویکرد پست بانک دانست و افزود: تقویت خدمات الکترونیک مهم ترین رویکرد  پست بانک جمهوری اسلامی است.

امیری با اشاره به خدمات 24 ساعته باجه های پست بانک جمهوری اسلامی، اظهار داشت: مدیریت این باجه ها توسط خود روستاییان اداره می شود.

وی ادامه داد: همچنین تعداد ۷۲ دستگاه ATM در سطح استان لرستان فعال است که از این تعداد ۶۲ دستگاه در روستاها مستقر شد.


امیری یادآور شد: سه هزار و ۱۰۰ پایانه های فروشگاهی در سطح استان لرستان به ویژه مناطق محروم و روستایی راه اندازی شده‌اند.


مدیر کل پست بانک لرستان اظهار کرد: در سطح استان لرستان ۱۰ شعبه پست بانک فعالیت دارد که ۲ شعبه آن در مرکز استان و مابقی در سایر شهرستان‌های لرستان قرار دارند.
 

کد خبر 1021651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha