کاروان شادی در شازند به راه می افتد

حجت الاسلام روشن روان از حرکت کاروان شادی به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

حجت الاسلام «رضا روشن روان» ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر امری ضروری و این ایام فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شازند با اشاره به اینکه برنامه های مختلفی توسط کمیته مساجد با همکاری سایر دستگاه های و ارگان ها برای این ایام در شهرستان شازند تدارک دیده شده است، افزود: برگزار کاروان شادی از مهمترین این برنامه ها است.

 

وی با اشاره به اینکه این کاروان شادی از امروز به منظور ایجاد شور و نشاط و گرامیداشت ایام انقلاب در شش شهر به حرکت در می آید بیان کرد: این کاروان با همکاری تبلیغات اسلامی فرهنگی سپاه و شهرداری شازند در شهرهای مختلف از جمله شازند، بازنه، توره، مهاجران و ... حضور یافته و با برگزاری برنامه های شاد و مفرح، اجرای سرود و سخنرانی این ایام را گرامی می دارد.

 

این مقام مسئول همچنین به برگزاری جشن انقلاب در 25 مسجد شهری و روستایی نیز خبر داد و گفت: این جشن ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور روحانیون مستقر برگزار می شود.

 

حجت الاسلام روشن روان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ایجاد مشکلات متعدد برای همگان اضافه کرد: حفظ سلامتی افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است به همین دلیل برنامه های ما امسال بیشتر با بهره گیری از فضای مجازی برگزار می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شازند به فعالیت گسترده گروه جهادی و سلامت حاج قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و ادامه داد: برنامه های این گروه به منظور دستگیری از نیازمندان و محرومین همچنان ادامه دارد.

 

وی دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، دیدار با روحانیانون، طلاب و ائمه جمعه، حضور در برنامه های اجرایی سایر ادارات و ... را از جمله برنامه های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی دانست و اضافه کرد: امید است با برگزاری این برنامه ها بتوانیم گامی موثر در راستای تبیین ارزش های انقلاب شکوهمند ایران اسلامی برداریم.

کد خبر 1021655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha