کاروان نمادین ورود امام (ه) در گچساران به حرکت درآمد

همزمان با ۱۲ بهمن ماه، کاروان نمادین استقبال از ورود تاریخی امام راحل به ميهن اسلامی با رژه موتوری و خودرویی در شهرستان گچساران به حرکت درآمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز یکشنبه (۱۲ بهمن) همزمان با اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، کاروان نمادین استقبال از ورود تاریخی امام راحل به ميهن اسلامی با رژه موتوری و خودرویی در شهرستان گچساران به حرکت درآمد.

 

 

بر پایه این گزارش، به مناسبت گراميداشت دهه مبارک فجر، مراسم رژه موتوری و خودرویی با حمل و به اهتزاز درآوردن پرچم‌ های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران از محل میدان «شهید امیدبخش» گچساران تا گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

این در حالی است که مردم ولایت مدار گچساران به استقبال این روز بزرگ رفته و چهل و دومین سالروز ورود تاریخی امام (ره) به وطن اسلامی و نخستین روز از دهه فجر را با شور و نشاط خاصی جشن گرفتند.

 فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این آیین با اشاره به جایگاه و عظمت شهدا در انقلاب اسلامی گفت: شهدای والامقام  انقلاب اسلامی درمکتب امام (ره) رشد کردند و تا به امروز موجب عزت و افتخار ایران اسلامی شده اند.

«باقر پسنده» تصریح کرد: در چنین روزی در بهمن ماه 57 معمار کبیر انقلاب اسلامی پس از سال ها تبعید به میهن اسلامی بازگشتند و انقلابی بر پایه قرآن و سیره اهل بیت (ع) بنیان کردند.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدانش به چنان توانمندی و اقتداری رسیده است که خار چشم دشمنان شده و در سایه سار ولایت فقیه از همه حوادث گذشته است.

پسنده در پایان خاطر نشان کرد: امروز ملت بزرگ ایران اسلامی با اتحاد و یکپارچگی در دفاع از  ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ثابت قدم مانده است، چرا که هر چه انقلاب دارد از مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان است.

 


 
در پایان این آیین، مسئولان و اقشار مختلف مردم با حضور در گلزار مطهر شهدای گچساران با آرمان های والای امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.

کد خبر 1021678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha