جشن پیروزی انقلاب در حقیقت جشن استقامت ملی است

مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی در مراسم «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» گفت: جشن پیروزی انقلاب در حقیقت جشن استقامت ملی است .

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «میثم نیلی»، مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی، شب گذشته در مراسم «10 شب، 10 مسجد» و استقبال از برنامه های دهه فجر خراسان شمالی که با حضور مادر سه شهید و نمازگزاران بجنوردی و نیز تنی چند از مسئولان استانی در محل مسجد امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با تبریک ایام فرخنده دهه فجر، گفت: امروز و در آستانه چهل و دومین بهار پیروزی جشن انقلاب، جشن استقامت ملی برگزار می کنیم.

 

مشاور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه کتاب و نشر به گام دوم انقلاب و سپری شدن دوسال از آن اشاره کرد و افزود: چهل و دو سال بالندگی و افتخار و ایستادگی پیام های قدرتمندی برای دشمنان انقلاب دارد و هم اکنون در سنگر دوم انقلاب، نهال های زیبای فرهنگی و اجتماعی را شاهدیم.

 

وی که در جمع فعالان مسجد و تلاشگران حوزه کتاب و کتابخوانی سخن می گفت، با تصریح این مطلب که انقلاب اسلامی، انقلاب فرهنگی بود و با کتاب آغاز شد، به شخصیت امام راحل اشاره کرد و گفت: انقلابی که رهبری آن بر عهده نویسنده ای فیلسوف و حکیم بود و امروز حکیمی فرزانه، اهل قلم و کتابشناسی قهار، سکاندار آن است.

 

نیلی با بیان اینکه  امروز نظام سلطه در صدد است ما را با غرق کردن در فضای مجازی از معنا و مفاهیم انسانی دور کرده و دچار حماقت شویم و سطحی و نادان بارآورد، تصریح کرد: ترویج فرهنگ امام و انقلاب به نشر فرهنگ خواندن و تفکر انقلابی وابسته است.

 

گفتنی است؛ نخستین برنامه از جشن های مسجدی انقلاب در قالب برنامه محوری « 10 شب، 10 مسجد»  به همت کانون فرهنگی و هنری بصیرت مسجد امام خمینی(ره) و مشارکت ارکان این مسجد برگزار شد.

 

 

کد خبر 1021689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha