دهه فجر نماد همبستگی و مقاومت ملت ایران در مقابل ظلم است

ابدالی تکلو با بیان اینکه دهه فجر فرصت بسیار مغتنمی، جهت تبیین ثمرات انقلاب به نسل نوجوان و جوان و نهادینه ‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: دهه فجر نماد همبستگی و مقاومت ملت ایران در مقابل ظلم است.

«محمد ابدالی تکلو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد و خاطره امام راحل(ره) و همچنین شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی دهه فجر را نماد وحدت ، مقاومت و ایثار مردم بصیر ایران اسلامی برشمرد و گفت: در آغاز پنجمین دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هنوز دشمن و استکبار دست از دشمنی با ما بر نداشته و یقیناً بر نخواهد داشت چراکه دشمنان وجود و ماهیت دینی و استقلال ما را هدف قرار داده‌اند و به هر طریقی در حال ضربه زدن به اتحاد و انسجام ملی ما می باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی افزود: خوشبختانه کشور ما با وجود فشارها و هجمه‌های استکبار جهانی با اتحاد و همدلی همگان در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به سمت پیشرفت و رشد در حال حرکت است.

 

وی ادامه داد: وظیفه همگان این است که تا حد وسعمان برای زنده نگه داشتن ارزش های انقلابی و اسلامی بکوشیم چرا که انقلاب به ما هویت و ارزش داد و اگر برخی کاستی‌ها نیز در جاهایی وجود داشته باشد، می‌توان با روحیه انقلابی آن را برطرف کرد.

 

ابدالی تکلو با بیان اینکه دهه فجر نماد یکپارچگی، اتحاد، ایثار و همدلی مردم است، گفت: این دهه، فرصت بسیار مغتنمی، جهت تبیین ثمرات انقلاب به نسل نوجوان و جوان و نهادینه ‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی اظهارکرد: امام خمینی(ره) اسطوره ایمان و مجاهدت خالصانه در راه خدا و چراغ فروزانی برای آیندگان که از راه و اندیشه‌های او به عنوان یک شاخص و معیار مهم بهره می‌گیرند، خواهد بود.

 

وی افزود: امام خمینی(ره) تازه ‌ترین و جذاب‌ترین پیام‌ها را نه تنها برای ملت ایران بلکه برای بشریت به ارمغان آورد، امام(ره) به ما آموخت که چکونه ما می‌توانیم در همه صحنه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و نظامی به استقلال برسیم.

 

ابدالی تکلو با تاکید بر اینکه حفظ و ارتقای دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله مهمترین وظیفه مسئولان نظام به ‌همراه اقشار مختلف جامعه است، گفت: ترویج فرهنگ و تبیین اهداف نظام انقلاب اسلامی از دیگر ضرورت ‌های عصر امروز است.

کد خبر 1021698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha