دهه فجر سند اسلام خواهی و آزادگی ملت ایران است

افندی مرادی گفت: دهه فجر سند اسلام خواهی و آزادگی ملت ایران است که با خیزش مردم به رهبری امام خمینی (ره) محقق شد و حکومت طاغوتی را در هم پیچید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، افندی «سید یاور مرادی» امروز (12 بهمن ماه) در دیدار با مسئولان ادارات مختلف شهر عنبران گفت: دهه فجر سند اسلام خواهی و آزادگی ملت ایران است که با خیزش مردم به رهبری امام خمینی (ره) محقق شد و حکومت طاغوتی را در هم پیچید.

 

امام جمعه شهر عنبران تصریح کرد: حالا سردمداران آمریکا به ویژه ترامپ جنایتکار بنشیند و حماسه ملت ایران را در یوم الله 22 بهمن را تماشا کند و درس عبرتی برای روسای جمهور این کشور باشد که ملت ایران از نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه دفاع و حمایت خواهند کرد.

 

وی اظهار داشت: خون شهدا درخت تنومند انقلاب را در بیش از چهل سال گذشته را آبیاری کرده و هر شهیدی را که در راه این انقلاب جانش را فدا می کند استقامت ملت ایران در برابر زیاده خواهی را بیشتر نشان خواهد داد.

 

افندی مرادی تاکید کرد: بیماری کرونا روزهای سختی را پیش روی مردم قرار داده اما از این مشکلات نیز عبور خواهیم کرد و حمایت از اقشار ضعیف و آسیب دیده از مهمترین رویکرد خیرین و نیکوکاران در این روزها باشد.

 

امام جمعه شهر عنبران افزود: 22 بهمن هرساله یک حماسه تاریخی برای ملت بزرگ ایران است و طبق تصمیم ستاد ملی کرونا با وجود این بیماری از نظام مقدس ایران حمایت خود را نشان خواهیم داد.

 

پس از این دیدار افندی «سید یاور مرادی» امام جمعه شهرعنبران و مسولان مختلف ادارات با حضور در یکی از مدارس این شهر زنگ انقلاب را نواختند.

 

 

کد خبر 1021706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha