پیام سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت آغاز ایام‌الله دهه فجر

سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی به مناسبت آغاز ایام‌الله دهه فجر تاکید کرد: انقلاب اسلامی در حالی سرافرازانه به طلیعه بهار چهل و دومین سالگرد پیروزی خود رسیده که دشمنانش می‌پنداشتند که ریشه‌های آن قبل از رسیدن به چهل‌سالگی خشکیده خواهد شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف،سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی به مناسبت آغاز ایام‌الله دهه فجر تاکید کرد: انقلاب اسلامی در حالی سرافرازانه به طلیعه بهار چهل و دومین سالگرد پیروزی خود رسیده که دشمنانش می‌پنداشتند که ریشه‌های آن قبل از رسیدن به چهل‌سالگی خشکیده خواهد شد.

 

 در بخش دیگری از این پیام آمده است:وقتی انقلاب پیروز شد و کمتر کسی از دشمنانش این پیش‌بینی را می‌کرد که عمر انقلاب ۵۷ به آخرین سال دهه نود و آستانه سال ۱۴۰۰ شمسی برسد. آری؛ انقلاب چهل و دو ساله شده و مدتی است که گام دوم خویش را بلند تر از گام اول برداشته است تا به همگان ثابت کند که موجودی حی، پویا و در حال حرکت است.



انقلابی که هم جنگ را دیده و هم با انواع و اقسام توطئه‌ها و دسیسه‌ها و تحریم‌ها دست و پنجه نرم کرده دیگر نهالی نوپا و طوفان‌ندیده نیست که به این سادگی‌ها به اندک نسیمی از پا بنشیند و تسلیم شود.



انقلاب رشد کرده آن قدر که همه ابرقدرتها و طواغیت دنیا که هیچ کشوری یارای مقابله با آنها را ندارد با هر حربه و نیرنگ و اعمال نفوذی هرگز نتوانستند آن را به زانو درآورند.



انقلاب اسلامی در حالی سرافرازانه به طلیعه بهار چهل و دومین سالگرد پیروزی خود رسیده که دشمنانش می‌پنداشتند که ریشه‌های آن قبل از رسیدن به چهل‌سالگی خشکیده خواهد شد.

 


سازمان اوقاف و امور خیریه فرا رسیدن ایام چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارد و بر لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی بر علیه دشمنان انقلاب اسلامی تاکید می‌کند.

کد خبر 1021708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha