دهه فجر یادآور پیروزی حاکمیت دینی و اسلامی بر حاکمیت استبدادی است

خسروی ، گفت: برنامه های دهه فجر یادآور افتخارآفرینی ملت ایران در پیروزی حاکمیت دینی و اسلامی بر حاکمیت استبدادی می باشد.

عباسعلی خسروی فرمانده سپاه ناحیه سنقر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: مراسم چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام الله دهه مبارکه فجر امسال با شعار محوری انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر چون کوه استوار در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد:با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعلام محدودیت‌های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا برنامه‌های دهه مبارکه فجر متناسب با این شرایط برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر با اشاره به برنامه های تدارک دیده برای ایام الله دهه فجر در شهرستان ، افزود: برنامه‌های مختلف با موضوعات بصیرت افزایی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی در فضای حقیقی و فضای مجازی از جمله دیدار با امام جمعه شهرستان و نواختن زنگ مقاومت، توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی نهضت کمک مؤمنانه، غبار روبی مزار شهداء، دیدار با خانواده‌های معزز شاهد، ایثارگران و رزمندگان، رژه خودرویی، توزیع بسته های بهداشتی و ماسک رایگان، جشن میلاد کوثر، شب شعر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی از مهمترین برنامه های کمیته بسیج و ایثارگران با مسئولیت سپاه ناحیه سنقر در ایام الله دهه فجر خواهد بود.

 

خسروی،  اظهار کرد:باید از ظرفیت‌های گروه‌ها و تشکل‌های مردمی برای پاسداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کرد و بسیاری از برنامه‌های این ایام به صورت مردمی و با استفاده از ظرفیت مردم برگزار خواهد شد.

 

وی در پایان گفت: برنامه های این دهه یادآور افتخارآفرینی ملت ایران در پیروزی حاکمیت دینی و اسلامی بر حاکمیت استبدادی می باشد در همین راستا و به منظور آشنا نمودن نسل جوان و آینده‌ساز انقلاب اسلامی با دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تمامی پاسداران و بسیجیان شهرستان سنقروکلیایی پا به پای آحاد مردم و مسئولان ایام الله دهه فجر را ان شاءالله با شکوه هر چه تمام تر برگزار خواهند کرد.

کد خبر 1021729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha