استقبال مجازی گلستانی ها از جشنواره اقوام ایران زمین

تجری گفت: هر شب بیش از دو هزار نفر از جشنواره اقوام ایران زمین که به صورت مجازی در حال برگزاری است بازدید می کنند.

«احمد تجری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: جشنواره اقوام ایران زمین از 9 بهمن تا 12 بهمن در حال اجرا است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان ادامه داد: این جشنواره به صورت مجازی در نظر گرفته شده است و امشب چهارمین شبی است که این برنامه را در خدمت علاقمندان هستیم.

 

تجری بیان کرد: در کنار این نمایشگاه کلاس های آموزشی، نمایشگاه مجازی صنایع دستی در نظر گرفته شده است و همچنین از ساعت 21 الی 22 و 30 دقیقه پخش زنده موسیقی اقوام ایران زمین را در طول زمان برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفتیم.

 

وی بابیان اینکه هر شب مسابقه ای را نیز برای شرکت کنندگان در این نمایشگاه در نظر می گیریم، افزود: با توجه به اینکه در شرایط اپیدمی کرونا هستیم بازارچه های موقت و نمایشگاه فصلی برگزار نشده است و در راستای حمایت از هنرمندان صنایع دستی این نمایشگاه محفلی برای عرضه محصولات صنایع دستی شد.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان ابراز داشت: هفت هزار قلم از محصولات صنایع دستی در این نمایشگاه عرضه شده است و نگاه هنرمندان صنایع دستی کاربردی کردن صنایع دستی و به روز رسانی صنایع دستی است و لذا درخواست داریم که مردم هنر دوست استان گلستان از این نمایشگاه بازدید و صنایع دستی مورد علاقه خود را خرید کنند.

 

تجری یادور شد: استقبال خوبی از این نمایشگاه صورت گرفته است و هر شب بالغ بر دو هزار نفر در بخش زنده این نمایشگاه از موسیقی اقوام ایران زمین استقبال کردند.

کد خبر 1021730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha