۳۷۰ طرح عمرانی و اقتصادی در دهه فجر در لرستان افتتاح یا اجرا می شود

خادمی گفت: ۳۷۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه مبارک فجر در استان با اعتبار و سرمایه گذاری یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(12 بهمن) در جمع خبرنگاران، با تشریح برنامه های دهه فجر در لرستان، اظهار داشت: ۳۲۰ پروژه زیرساختی و عمرانی با اعتبار ۷۳۹ میلیارد تومان طی دهه فجر انقلاب اسلامی در استان لرستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

 

استاندار لرستان افزود: همچنین تعداد ۵۰ طرح اقتصادی با ۴۶۵ میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر امسال برنامه ریزی شده که بخشی از این پروژه ها کلنگ زنی و برخی هم در مرحله  آغاز عملیات اجرایی است.

 

وی تصریح کرد: ۲۶۲ پروژه با ۵۹۱ میلیارد تومان طرح افتتاحی از میان پروژه های عمرانی  و ۵۸ پروژه  با ۱۴۷ میلیارد تومان اعتبار نیز در حوزه عمرانی و زیرساختی  کلنگ زنی می شود.

 

خادمی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح ها حدود ۹ هزار و ۸۷۲ نفر در بخش اقتصادی و عمرانی شاغل می شوند، گفت: همچنین ۴۹ طرح افتتاحی با ۴۲۵ میلیارد تومان در بخش اقتصادی به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی یک طرح آغاز می شود.

 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه معادل ۲۴۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در حوزه وزارت نیرو در دست اجرا داریم ، گفت: طرح های حوزه نیرو در این لیست نیامده و قرار است چند روز پس از دهه فجر به بهره برداری برسند.

 

وی افزود: ما به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی تعدادی از طرح ها را به صورت رسمی و با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری می رسانیم و بخاطر کرونا فقط تعدادی از این طرح ها را افتتاح می کنیم، این پروژه ها در تمام شهرها مورد بهره برداری قرار می گیرند و سفر مقامات ملی را به استان خواهیم داشت.

 

خادمی خاطر نشان کرد: قرار است محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه برای افتتاح طرح ها به استان سفر کند و در شهرستان ها مدیران استانی طرح ها را افتتاح می کنند.

 

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک حرکت تاریخی و نتیجه فعالیت های مستمری بوده است که ملت ایران در طول تاریخ داشته است.

 

استاندار لرستان اظهار کرد: انقلاب ما یک فرایند بود و ریشه در جان ملت داشته و ملت یکپارچه انقلاب  اسلامی و تغییر را طلب کردند و نباید فراموش کرد که در شکل گیری این حرکت نقش رهبری و امام راحل کاملا مشهود بوده است.

کد خبر 1021732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha