۴۵ طرح و پروژه کشاورزی افتتاح می شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: همزمان با دهه فجر ۴۵ طرح و پروژه کشاورزی با ۱۳۵ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان اعتبار، افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «عبدالله یوسفی» امروز یک شنبه (12 بهمن ماه) در نشست خبری با خبرنگاران گفت: از مجموع اعتبار صرف شده برای افتتاح پروژه های دهه فجر، 49 میلیارد تومان از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی و 86 میلیارد و 162 میلیون تومان هم از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با تأکید بر اینکه پروژه های کشاورزی که مورد افتتاح قرار می گیرد برای یک هزار و ۳۸ نفر اشتغال ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: بر همین اساس پنج هزار و 523 خانوار هم از مزایای این طرح ها بهره مند خواهند شد.

 

به گفته وی پنج طرح در ارتباط با سیستم نوین آبیاری در سه هزار هکتار طی ایام دهه فجر امسال کلنگ زنی خواهد شد که در مجموع برای بهره برداری از آنها مبلغ ۷۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی ضمن تأکید بر توجه به مناطق کم برخوردار، اضافه کرد: هفته گذشته دو پروژه آبرسانی بخش کشاورزی در شهرستان راز و جرگلان بهره برداری شد تا راندمان آبیاری این حوزه ارتقاء یابد.

 

کد خبر 1021735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha