زنگ انقلاب در مدارس چهارمحال و بختیاری طنین انداز شد

زنگ انقلاب همزمان با ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن روز یکشنبه در مدارس استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «لیلا محمدیان» امروز (یکشنبه ۱۲ بهمن) در آیین نواختن زنگ انقلاب که در مدرسه باب الحوائج شهرکرد برگزار شد، با گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: این ایام یادآور روزهایی است که زنان و مردان کشور با رهبری امام خمینی (ره) دست طاغوت را از سر کشور کوتاه کرد و به ایرانیان عزت و سربلندی بخشید.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: ایران اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته همواره با عزت و اقتدار در عرصه جهانی حضور داشته و توانسته به دستاوردهای بسیاری در طول این سال ها دست یابد.

 

وی با اشاره به اینکه کرونا و تحریم‌ها شرایط خاصی را در کشور رقم زده است، اظهار کرد: امید است از این شرایط با سربلندی خارج شویم و همانند سایر مشکلات به خوبی از عهده این چالش نیز بربیاییم.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه امید یکی از ملزومات در شرایط کنونی جامعه است، بیان کرد: تجربه ثابت کرده با همدلی و همراهی همگانی می‌توان بر مشکلات غلبه کرد و آینده ای درخشان تر برای کشور رقم بزنیم.

 

محمدیان با اشاره به نزدیک بودن ولادت حضرت زهرا (س) یادآور شد: مادران و زنان بسیاری در اقصی نقاط کشور وجود داشتند که تلاش کردند نام ایران و ایرانی زنده بماند.

 

براساس این گزارش در ادامه «فرحناز قائدامینی» نیز در این آیین با اشاره به محدودیت های ناشی از کرونا در برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر افزود: آیین زنگ انقلاب نیز متاثر از این محدودیت ها امسال در فضای مجازی برای سایر نقاط استان اجرا می شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دانش آموزان وارثان انقلاب هستند و باید با تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی آنها را برای پاسداری از این ارزش ها برای آینده آماده کنیم.

 

وی با اشاره به وجود ۴۰ هزار دانش آموز و فرهنگی شهید در کشور افزود: امروز نیز جامعه فرهنگی کشور و استان در سنگری دیگر در راستای اهداف متعالی نظام در حرکت است که نمونه آن را در برگزاری کلاس های آنلاین در شرایط شیوع کرونا شاهد هستیم.

 

کد خبر 1021743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha