مجامع انتخابات ۱۰ هیئت ورزشی در گلستان برگزار می شود

برزمینی گفت: مجامع انتخابات ۱۰ هیئت ورزشی در گلستان برگزار می شود.

«قاسم برزمینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان به حضور تیم پاس گرگان در پلی آف لیگ دسته یک والیبال کشور اشاره کرد و گفت: تعداد بازیکنان این تیم از دیگر استان های کشور هستند و تلاش کردیم که کمک هایی برای این تیم جذب و در اختیار این تیم قرار دهیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان  ادامه داد: تلاش کردیم که بتوانیم در مرحله پلی آف حمایت بیشتری از این تیم داشته باشیم تا این تیم به لیگ برتر صعود کنند.

 

برزمینی بابیان اینکه 50 سالن ورزشی روستایی در سطح استان گلستان وجود دارد، متذکر شد: براساس مصوبه جدیدی که داریم می توانیم سالن های روستایی بدون مزایده به دهیاری ها واگذار کنیم.

 

وی افزود: 95 تشکل سازمان غیر دولتی در سطح استان گلستان در زیرمجموعه امور جوانان فعالیت دارند و از این تعداد پنج تشکل مردم نهاد در حوزه ازدواج فعالیت می کنند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان افزود: در تلاش هستیم که خانه جوان در گرگان و گنبدکاووس ایجاد کنیم و امیدواریم  در سال آینده اعتبارات لازم به این منظور اختصاص پیدا کند.

 

برزمینی متذکر شد: 10 انتخابات مجمع در پیشرو داریم که در استان گلستان برگزار می شود و همچنین چهار هیئت ورزشی در استان با سرپرستی مدیریت می شوند.

 

 

کد خبر 1021746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha