نمایش ۱۶ فیلم جشنواره فجر در ایلام

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به نمایش ۱۶ فیلم بخش مسابقه جشنواره فجر در مرکز این استان، گفت: نمایش فیلم های جشنواره فجر با ۳۰ درصد ظرفیت سالن های سینما انجام می شود.

« عمران خودآموز» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با اشاره به برگزاری رویداد مهم فرهنگی و سینمایی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در کشور، اظهار کرد: این جشنواره در استان ایلام نیز با نمایش ۱۶ فیلم بخش مسابقه برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی نمایش فیلم های جشنواره فجر با ۳۰ درصد ظرفیت سالن های سینمایی انجام می شود، یادآور شد: ۱۶ فیلم بخش مسابقه سینمای ایران حداکثر در سه سانس در طول مدت برپایی جشنواره فیلم فجر برای علاقه مندان به نمایش درخواهد آمد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه نحوه فروش بلیت سی ‌و نهمین جشنواره فیلم فجر در استان طی روزهای آینده اطلاع رسانی می شود، گفت: حضور علاقمندان  در سالن های سینما و نمایش فیلم‌های سی ‌و نهمین جشنواره فیلم فجر با ظرفیت محدودتر و رعایت کامل ضوابط بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه ریزی شده است.

 

خودآموز با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر یکی از مهم ترین رویدادهای هنری و سینمایی کشور است، ابراز کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های موجود برای حضور علاقمندان در اکران این فیلم‌ها، از علاقه مندان درخواست می شود که در مراجعه با سالن های سینما، رعایت پروتکل های بهداشتی را د مد نظر داشته باشند.

 

وی با اشاره به استقبال بی نظیر اقشار مختلف مردم استان از اکران فیلم های جشنواره فجر در سال های گذشته، خاطرنشان کرد: برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر  در سال جاری تحت تاثیر همه‌گیری کرونا تجربه‌ای جدید خواهد بود.

 

کد خبر 1021760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha