۷۷ طرح شهرستان سمنان در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود

فخری از افتتاح وکلنگ زنی ۷۷ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان به مناسبت دهه فجر خبردادوگفت: ۶۳ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۱۴ طرح آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «نادر فخری »در آئین آغازبرنامه های بزرگداشت دهه فجر سمنان ضمن گرامیداشت یادوخاطره امام راحل و شهدای گلگون کفن این مرز و بوم گفت: هدف دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد ناکارآمدی نظام به ویژه برای جوانان ایران هستند که ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای روشنگری، رفع شبهات و تبیین دستاوردهای عظیم و غیرقابل شمارش انقلاب اسلامی است.

 

فرماندار سمنان با تأکید بر تقویت امید و نشاط ، همبستگی، وحدت، صمیمیت و یکدلی در جامعه ادامه داد: باید دستاوردهای نظام در طول ۴۲ سال گذشته در دهه فجر به درستی تبیین شود.

 

وی با بیان اینکه باید با نشان دادن و ارائه این دستاوردها اعتماد عمومی را افزایش دهیم  گفت: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا با شکوه هر چه تمام برگزار شود.

 

فخری با اشاره به افتتاح وکلنگ زنی ۷۷ طرح شهرستان سمنان در دهه فجرامسال گفت: پنج‌هزار و ۷۰ میلیارد ریال برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های اقتصادی و عمرانی شهرستان سمنان در دهه فجر هزینه شده است.

 

فرماندار سمنان با بیان اینکه از مجموع ۷۷ طرح آماده افتتاح و کلنگ‌زنی در شهرستان سمنان، ۶۳ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۱۴ طرح آغاز می‌شود اضافه کرد: از مجموع ۶۳ طرح آماده افتتاح ۴۹ طرح عمرانی و ۱۴ طرح اقتصادی است.

 

وی دیدار با خانواده‌های شهدای انقلاب با محوریت بنیاد شهید، فضاسازی شهری و اداری ، اعلام برنامه ها و طرح های دستگاههای اجرایی،برگزاری مصاحبه مطبوعاتی ، برگزاری برنامه های فرهنگی به صورت مجازی را از جمله برنامه‌های شهرستان سمنان در گرامیداشت دهه مبارک فجر برشمرد.

کد خبر 1021769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha