انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز حاکمیت الهی در جهان است

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز حاکمیت الهی در جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و در مراسم نواختن زنگ انقلاب اظهار داشت: انقلاب اسلامی با گذشت ۴۲ سال همچنان بالنده و سربلند چون کوهی استوار در حال حرکت بوده و زمینه‌ساز حاکمیت الهی در جهان با رهبری منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) است.
وی افزود: انقلاب ما به فرموده امام راحل انفجار نور بود؛ نور فضیلت‌هایی چون عزت، آزادی، شرف و استقلال؛ استقلالی که امروز آرزوی همه آزادی‌خواهان و آگاهان عالم است.
اسماعیلی با اشاره به دستاوردهای عظیم ایران اسلامی در ۴۲ سال گذشته تصریح کرد: انقلاب اسلامی با روشن‌گری رهبری الهی و تبعیت ملتی آگاه، با نثار خون‌های روان شهدا به دست آمده و بیش از ۴۲ سال هزاران دستاوردهای بی‌بدیل نصیب ما کرده؛ دستاوردهایی که آرزوی بشریت بود و با تمام دشمنی‌ها و گرفتاری‌ها با یاری خداوند به دست آمد.
امام جمعه قرچک ادامه داد: همگی وظیفه داریم دستاوردها و ارزش‌های مهم انقلاب را به نسل جوان و نوجوان منتقل کنیم؛ نسلی که آینده ساز جهان است.
حجه الاسلام اسماعیلی در پایان گفت: انقلاب ما به فرموده امام راحل به جهان صادر خواهد شد چرا که بیداری جهانی بوجود آمده و رهبری معظم نیز گام دوم انقلاب را بر محور اندیشه دینی تدوین کرده‌اند.

کد خبر 1021809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha