دستاوردهای نظام در زمینه‌های مختلف قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست

ثمینی گفت: دستاوردهای نظام در زمینه‌های مختلف از جمله دانش‌بنیان و تولید علم قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان در خرم آباد، « محمود ثمینی» امروز(12 بهمن) در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب که در دبستان شاهد خرم‌آباد برگزار شد، با گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اظهار داشت: امروز یاوه گویان داخلی و استکبار جهانی در بوق و کرنا، ماهواره و تریبون و از هر فرصتی استفاده کرده و با برنامه‌ریزی دقیق و هزینه کردن میلیون‌ها دلار می‌خواهند مردم و به ویژه  جوانان را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کنند.



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه امام خمینی (ره) ۱۵ سال تبعید را تحمل و دست از مبارزه برنداشتند تا ملت را در مسیر مبارزه با استکبار قرار دهند، ادامه داد: این همه مبارزه برای رسیدن به استقلال بود؛ تا رقم خوردن سرنوشت و اختیار مردم در دست خود مردم باشد و فرهنگ غنی اسلام بر این مردم حکومت کند و این اتفاق با همراهی و همت ملت ایران به وقوع پیوست.



وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با رای مردم بوجود آمد و خط و مشی این مملکت با درایت امام راحل و ملت رقم خورد.


ثمینی ادامه داد: برای براندازی نظام ، کودتای نوژه ترتیب دادند و از آنجایی که حامی نظام خداوند بود شاهد بودیم و هستیم و ۴۲ سال این انقلاب با تحمل تمام سختی‌ها دوام آورده است.



وی با اشاره به دستاوردهای نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، اظهار کرد: دستاوردهای نظام در زمینه‌های دانش‌بنیان و تولید علم قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست و این موضوع مرهون تلاش نخبگان، دانشجویان و دانش‌آموزان بوده است.



ثمینی با تاکید براینکه امروز تمام دغدغه‌های استکبار معطوف به دانش هسته‌ای، موشکی و توان نظامی ایران شده بواسطه همت دانش‌آموزان و دانشجویان رقم خورده است، تصریح کرد: این نخبگان علمی دانش هسته‌ای را تولید کردند و امروز جزو ده کشور برتر دنیا هستیم؛ این همان استقلالی است که شعار دادیم و خواستار شدیم و جمهوری اسلامی بر آن اساس شکل گرفت.
وی یادآور شد: امروز جوانان توانمند این مملکت پهبادهایی ساختند که  پهباد امریکایی را نابود می‌کند و این بخاطر استقلالی است که بدست آوردیم تا متکی به توان علمی بیگانگان نباشیم و کماکان تلاش‌ها ادامه دارد و بخش‌هایی از امکانات کشور را در داخل تولید می‌کنیم.



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در پایان تاکید کرد: باید با کار و مدیریت جهادی تلاش کنیم از مشکلات مردم کم کنیم چرا که مردم همچنان پشتوانه نظام و رهبری هستند و از آرمانهای نظام پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 1021843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha